РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Възстановяване на антикорозионното покритие на стоманени мостове на км 6+612 в междугарието Брусарци – Лом по 72-ра жп линия и на км 41+039 в междугарието Криводол – Ракево по 7-ма жп линия Мездра - Видин”.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
На км 6+612 в междугарието Брусарци – Лом по 72-ра жп линия и на км 41+039 в междугарието Криводол – Ракево по 7-ма железопътна линия Миздра - Видин.
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Възстановяване на антикорозионното покритие на стоманени мостове на км 6+612 в междугарието Брусарци – Лом по 72-ра жп линия и на км 41+039 в междугарието Криводол – Ракево по 7-ма жп линия Мездра - Видин състоящо се от почистване на стара блажна боя, грундиране и двукратно боядисване - 4 900 м2, за двете мостови конструкции.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45442200, 45221112
Описание:
Работи по нанасяне на антикорозионни покрития
Железопътен мост
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общо количество на СМР е почистване на стара блажна боя и ръжда - 4 900 м2, грундиране - 4 900 м2 и двукратно блажно боядисване - 4 900 м2.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1 200 /хиляда и двест/ лева,безДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния за получаване на офертите или банково бордеро за внесена сума по сметка на НК"ЖИ", банка ПИБ - клон"Централен", гр. София, ул."Стефан Караджа" № 10,IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC код: FINVBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по условията и реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Участникът определен за Изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя при сключване на договора в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока от датата на сключване на договора до окончателното приемане на поръчката или банково бордеро за сума, внесена по сметката на НК"ЖИ", банка ПИБ - клон "Централен", гр. София, ул."Стефан Караджа" № 10, IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC код: FINVBGSF. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
1. Предложена цена – в лева, без ДДС, определена въз основа на остойностена количествена сметка, с отразени отделните елементи на ценообразуване (часова ставка, механизация, допълнителни разходи върху труд и механизация, доставно-складови разходи и печалба) и обща стойност, съгласно условията на документацията за участие.
2. Начин на плащане - в лева, по банков път, въз основа на сключен договор до 20 календарни дни след представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя и протокол за приемане на работата от Възложителя.
3. Авансово плащане в размер до 30 % от договорената стойност без ДДС.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят удостоверение за актуално състояние, документ за първоначална съдебна регистрация и БУЛСТАТ за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице – документ за самоличност; (копия, заверени от участника).
2. Участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП водят до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят документи съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП:
1. Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ – копие заверено от участника;
2. Годишния финансов отчет за 2006 г. или някоя от съставните му части – копия заверени от участника;
3. Информация за общия оборот и оборота на изпълнените СМР, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват техническите си възможности за изпълнение на поръчката, като представят документи съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2, т.3, т.4, т.6, т.7, т.9 и т.10 от ЗОП:1.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и място на строителството, срок на изпълнение и име на възложителя, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване.Списък на технически лица, включително и на тези отговарящи за контрола на качеството, които ще отговарят за изпълнение на поръчката. Доказва се с копие от диплома за завършено образование и удостоверение за професионалната им квалификация. Лицето “технически ръководител” да има трудов стаж, свързан с ремонти на стоманени мостови конструкции и притежава свидетелство за издържан успешно изпит по Н-ба № 58/02.08.06 год. за правилата за техническата експлоатация, движението на влаковете и сигнализациятя в железопътния транспорт, да притежава свидетелство за правоспособност, както и да притежава трета квалификационна група за безопасност при работа в електрифицирани жп участъци, съгласно чл.17,ал.1,т.3 от Наредба № 13/30.12.05 год. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в жп транспорт.Участниците представят сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на материалите и измерителните средства при изпълнение на поръчката със съответните спецификации или стандарти.Декларация за техническото оборудване, с което участниците разполагат, за изпълнение на поръчката.Списък на собствени и/или наети лица, които ще вземат участие в изпълнението на поръчката, придружен с документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация.Участниците представят обяснителна записка, придружена с технологичен план-график за изпълнение на строително-ремонтните работи, съобразен с прекъсване на влаковото движение в светлата част на деня, без намаление на скоростта на влаковото. Участниците представят декларация, че при изпълнение на поръчката ще бъдат изпълнени изискванията на законовата и нормативна база; Наредба № 58/02.08.06 год. за правилата за техническата експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт; Правилата за техническа експлоатация на железопътната инфраструктура от 01.11.2006 год; Инструкция за ремонт и поддържане на изкуствените съоръжения (тунели, мостове и водостоци) от 2005 год; Инструкция за заявяване, съгласуване и разрешаване на прозорци от 2003 год; Наредба № 2/31.07.03 год. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти и Наредба № 13/30.12.05 год. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в железопътния транспорт. Участниците представят декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 10. За удостоверяване на обстоятелствата по чл.50,ал.1 и чл.51 от ЗОП, участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава–членка на Европейския съюз, при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.Участниците представят декларация, че гаранционния срок ще е пет години, съгласно чл.20,ал.4,т.3 на Наредба № 2/31.07. 03 год. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и започва да тече от датата на утвърждаване на приемателния протокол от Възложителя.Участниците представят документ за закупена документация.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 27 от 15.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/07/2007 00:00 Час: 16:45
Условия и начин на плащане
НК ”Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, отдел “Координация при подготовка на поръчките за железопътната инфраструктура”, етаж 4, стая 412, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 12:45 до 16:45 часа, до изтичане на крайния срок за получаване на офертите, срещу невъзвръщаема сума в размер на 120 (сто и двадесет) лева без ДДС, внесена в касата на компанията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2007 г. Час: 16:45
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 13:00
Място
НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, Дирекция "Административноправно и информационно обслужване", бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията,Дирекция "Административноправно и информационно обслужване", бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 003592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 003592 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление