Версия за печат

00081-2007-0082


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми приморски полк" №43, За: инж.Ж.Вълков, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционна политика" Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-ца Златина Славова; г-жа Антоанета Кунева, г-ца Даниела Костадинова и г-жа Миглена Желязкова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 052 303584

Място/места за контакт: г-жа Евдокия Великова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на консумативи за принтери за нуждите на Община Варна и подопечните й звена"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на консумативи за принтери за нуждите на Община Варна и подопечните й звена. При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на консумативи за принтери за нуждите на Община Варна и подопечните й звена, съгласно предоставен от Възложителя списък, приложен към документацията за участие и при необходимост доставка на други принтерни консумативи извън него.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36710000 (E015)

Описание:

Консумативи (Доставка)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на консумативите за принтери, необходими за доставка ще се уточняват допълнително при заявка от възложителя и съобразно стойността на поръчката, описана в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие е в размер на 625лв., представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка.Гаранцията за изпълнение на договора, съгласно чл.26, ал.3 от НВМОП се определя на 1,5 % от стойността на договора.Гаранциите се внасят по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIC код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средства за изпълнение на поръчката ще се предоставят от Бюджет 2007г. на Община Варна

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.6, ал.2 от НВМОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на участника-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-нотариално копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от кандидата и други документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;актуални сертификати за качество ISO 9001:2000 с легализиран превод на български език; документи за наличие на необходимата складова база и наличности - собствена или наета- копия, заверени от участника;Описание на транспортната техника за обслужване и документи удостоверяващи собственост или ползването й, копия заверени от участника; документи,удост. образованието и проф. квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата,които отговарят за изпълнението на поръчката; автореференция на участника и др. документи описани в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/08/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за малка обществена поръчка е одобрено с Решение №2239/27.06.2007г.на Кмета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ