Версия за печат

00616-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Якоруда: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Якоруда, гр. Якоруда, ул. " Васил Левски " № 1, За: Ана Георгиева Парцова- Началник отдел АПО, Република България 2790, Якоруда, Тел.: 07442 2328, E-mail: oba_yda@abv.bg, Факс: 07442 2328

Място/места за контакт: Технически секретар - Хатидже Джурина

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://yakoruda.e-gov.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на гориво- нафта за отопление

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Якоруда, община Якоруда
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на гориво за отпление - нафта - 45 000 литра. История

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

23000000

Описание:

Петролни продукти и горива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на горива- нафта за отопление.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в открития конкурс в размер на 3000 лева. Когато гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по банковата сметка в Банка ДСК-АД гр. Якоруда, IBAN- BG 06 STSA93003190407000 BIG-STSABGSF. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер 3 % от предложената от него стойност на поръчката или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 1 % от стойността на договора и за срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

50 % авансово при подписване на договора и 50% при доставката.доставка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички документи и информация посочени в Указанията за подготовка на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Застраховка за професионална отговорност. - Годишен финансов отчет за 2006 год.и отчет за деветмесечието, информац;ия за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за доставки, изпълнени през последните години, с информация на възложител, година на изпълнение и стойност придружени с препоръки за добро изпълнение.; Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на доставката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/08/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Купуват се в Общинска администрация при г-жа Ана Парцова

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

4

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Якоруда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на офериралите фирми



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcddmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

До сключване на договор за изпълнение на малката обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcddmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ