РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Реконструкция и газификация на кухненски блок в Затвора – гр. Стара Загора.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр.Стара Загора, кв. "Индустриален"
Код NUTS:
BG222
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Преустройство, газифициране и модернизиране на кухня и столова за лишените от свобода в Затвора - гр.Стара Загора, находящ на се на адрес: гр.Стара Загора, кв. "Индустриален". Строително - монтажните работи се извършват съгласно проект и количествени сметки по части: архитектурна, електрическа, отопление и вентилация и водоснабдяване и канализация. Обществената поръчка следва да се изпълни при спазване на действащите законови разпоредби, нормативи и стандарти в областта на проектирането и строителството.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45210000, 45311000, 45331000, 45332000, 45333000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации в сгради и строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на газови инсталации
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно Описанието и Техническата спецификация на поръчката.
Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
І.Гаранции.
1.Гаранция за участие в размер на 2000 лв. в една от формите по чл.27, ал.1 НВМОП.
2.Гаранция за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора в една от формите по чл.27, ал.1 НВМОП.
При избор на първата форма - превод на гаранциите по сметката на Възложителя - IBAN - BG44 BNBG 9661 3300 1737 01, bic BNBGBGSD към БНБ - Централно управление.
Когато формата на гаранцията за участие е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, като нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата.
Когато формата на гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева.
Плащането се извършва по следния начин:
1.Авансово в размер на 30% от стойността на договора. Сумата се превежда на Изпълнителя в 7 - дневен срок от датата на подписване на договора след представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя.
2. Останалата част от цената в размер на 70% се заплаща така:
- Всяка извършена СМР се заплаща в 10 - дневен срок след отчитане с Акт - Протокол образец №19, представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя и редуциране на получените авансово средства.
- Окончателното плащане се извършва в 10 - дневен срок от отчитане с Акт - Протокол образец №19, подписване на приемо – прадавателен протокол за изпълнение на договора и представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя.
При плащането на цената по договора за изпълнение на поръчката може да се използва реда, предвиден в чл.2, ал.2 от Наредба №3/29.09.2005г. за паричните преводи и платежните системи.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания към кандидатите:
1.1 Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.1.2 Разходите, свързани с изготвянето и подавнето на офертите са за сметка на участника.
1.3 Участниците се представляват от ръководителите си или лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата.1.4 Участниците могат да бъдат юридически или физически лица, които имат опит в извършването на подобни дейностии отговарят на условията, посочени от Възложителя в документация, и на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки.
2. Всеки участник следва да представи следните документи и информация:
2.1 Документ за самоличност на участника - физическо лице - заверено копие от участника; Документ за съдебна регистрация, заверен от участника; за чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, представен заедно с легализиран превод;
2.2 Удостоверение за актуална съдебна регистрация с валидност до 6 месеца от датата на издаването; за чуждестранни юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или админстративен орган от държавата, в която са установени;
2.3 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП - оригинал по образец. Декларации попълват и управителите или членовете на управителните органи на участниците, в случай, че членовтете са юридически лица - техните представители в съответния управителен орган;
2.4 Годишен финансов отчет и баланс за 2005г. и 2006г.,заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството;
2.5 Информация за общия оборот и за оборота на строителство с подобен на обекта на поръчката предмет за периода 2004 - 2006г.,в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.;
2.6 Списък на основните договори за строителство, изпълнени за периода 2004г - 2006г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в списъка се посочат предмета, стойността на договорите, контрагентите и координати за контакт с последните;
2.7 Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството;
2.8 Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;
2.9 Декларация за вида на собствено или наето техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство;
2.10 Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството;
2.11 Участникът да е сертифициран със сертификат за качество ISO 9001 или еквивалентно за извършваните строително - монтажни работи, като това обстоятелство се доказва с нотариално заверено копие на сертификат;
2.12 Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;
2.13 Списък на подизпълнителите, дела на тяхното участие, писмено съгласие от подизпълнителя. Документите по т.2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11 и 2.12 следва да се предоставят от подизпълнителите;
2.14 Декларация за оглед на обекта, по образец;
2.15 Документ за представена гаранция за участие;
2.16 Документ за регистрация на участника (по образец на възложителя);
2.17 Документ за закупена документация;
2.18 Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник.
2.19 Списък на представените документи, включително и тези от Раздел ІІІ.2.2) и Раздел ІІІ.2.3).
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50, ал.1, т. 2 от ЗОП:
- Годишен финансов отчет и баланс за 2005г. и 2006г., заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че участникът е стартирал дейност през 2006г. или 2007г. и не може да представи финансов отчет и баланс за две години, същият посочва това обстоятелство в офертата.;
- Информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за за периода 2004 - 2006г. При условие, че участникът е учреден или е започнал дейност в периода от 2004г. до 2006г., същият представя посочената информация за времето от стартиране на своята дейност до настоящия момент.
Минимални изисквания: Годишният финансов отчет и балансът за 2005 и 2006г. да бъдат заверени и от лицензиран експерт - счетоводител.
Оборотът за предходната година да е не по-малък от 1000000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП:
- Списък на основните договори за строителство, изпълнени за периода 2004г. - 2006г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в списъка се посочат предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите. При условие, че участникът е учреден или е започнал дейност в периода от 2004 до 2006г., същият представя посочената информация за времето от стартиране на своята дейност до настоящия момент.;
- Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството;
- Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. При условие, че участникът е учреден или е започнал дейност в периода от 2004 до 2006г., от същият представя посочената информация за времето от стартиране на своята дейност до настоящия момент.;
- Декларация за вида на собствено или наето техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство;
- Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството;
- Участникът да е сертифициран със сертификат за качество ISO 9001 или еквивалентно за извършваните строително - монтажни работи, като това обстоятелство се доказва с нотариално заверено копие на сертификата.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил или да е сключил не по-малко от два договора с подобен предмет на договора за предходната година.
Ръководните служители и техническият персонал на участника да притежават образование и професионална квалификация в областта на строителството.
Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 55 от 12.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието - IBAN - BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, код BNBGBGSD - БНБ - София. Документацията се получава в сградата на Министерство на правосъдието, София, ул. "Славянска" № 1, стая 503 срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Сградата на Министерство на правосъдието, София, ул. "Славянска" № 1, ет. 5.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: cpcadmin@cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: cpcadmin@cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление