Версия за печат

00106-2007-0019


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на правосъдието, гр. София; ул. "Славяска" №1, За: Вера Владимирова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: v_vladimirova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Вера Владимирова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на преносими детектори за откриване на взривни материали, детектори за откриване метални предмети и турникети за контрол на достъп в обществени сгради по обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и ГД ”Охрана”, към Министерство на правосъдието, по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Обособена позиция 1 - адрес на доставка – гр. София; бул.”Бъкстон”, 6-то РПУ; Обособена позиция 2 - адрес на доставка, монтаж и пускане в експлоатация както следва: За ГД “Изпълнение на наказанията”- доставка,монтаж и пускане в експлоатация на рамкови метал детектори /общ брой- 11/ в затворите, както следва: - гр.Бургас -1 бр.; - гр. Варна -1 бр. ;- гр. Враца -1 бр.; - гр.Пазарджик -1 бр.; - гр. Ловеч - 1 бр.;- гр. Троян - 1 бр. - гр. Плевен - 1 бр.; - гр. Пловдив -1 бр.;- гр. София - 2 бр.; - гр. Стара Загора -1 бр. За ГД “Охрана”- адрес на доставка – гр. София; бул. “Бъкстон”, 6-тоРПУ - 60 броя-ръчни метал детектори; За ”Изпълнение на наказанията”- адрес на доставка – гр.бул.”Столетов” №21 - 30 броя - ръчни метал детектори Обособена позиция 3 – адреса на доставка, монтаж и пускане в експлоатация както следва: - Съдебна палата /гр.София/ - 5бр.;- Съдебна палата /гр.Пловдив/- 4бр.; - Съдебна палата /гр.Велико Търново/- 1бр.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на преносими детектори за откриване на взривни материали, детектори за откриване метални предмети и турникети за контрол на достъп в обществени сгради по обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и ГД ”Охрана”, към Министерство на правосъдието. Обособените позиции на изделията и количествата са, както следва: І. позиия: Преносими, персонални детектори за откриване на взривни материали – 21 броя; ІІ позиция: Рамкови и ръчни метал детектори – съответно 11 и 90 броя; ІІІ позиция: Турникети за контрол на достъп в обществени сгради – 10 броя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29852400, 33262610

Описание:

Детектори за метал
Детектори за бомби

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно пълно описание на обществената поръчка и техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер от: по позиция 1 - "Преносими, персонални детектори за откриване на взривни материали" - 708 /седемстотин и осем/ лв.; по обособена позиция 2- "Рамкови и ръчни метал детектори" -1 250 /хиляда двеста и петдесет/; по обособена позиция 3 - "Турникети за контрол на достъп в обществени сгради" - 250 /двеста и петдесет/лв.Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на Министерство на правосъдието - БНБ ЦУ София - банкова сметка IBAN - BG44 BNBG 9661 3300 1737 01, код BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие на участниците става по реда на чл.61 и чл.62 отЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му без ДДС, представя се при сключването на договора и е с валидност през цялото време, докато той е в сила.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането от страна на възложителя се извършва в срок до 45 дни след представяне на фактура, приемо-предавателен протокол и други документи, посочени в договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -документ за регистрация на участника или документ за самоличност/за физически лица/;за чуждестранните лица - документът се представя в легализиран превод; -удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/,издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите,декларации по чл. 47,ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП,а именно: -декларация,че участникът не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран,за престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари,по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица -за техните представители в съответния управителен орган; -декларация,че участникът не е обявен в несъстоятелност.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган; -декларация,че участникът не се намира в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган; -декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, декларация,че участникът не е в открито производство по несъстотелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице, декларира, че не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -декларация,че участникът не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица -за техните представители в съответния управителен орган; -декларация, че участникът няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. -декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5, а именно:декларация, че участници, при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Забележка:изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се отнасят и за подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им.Декларациите по чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят и за подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори и за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите,придружен от препоръки за добро изпълнение (чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП); 2. Копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните 2 години, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на основните договори и за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите,придружен от препоръки за добро изпълнение (чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП); 2. Копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните 2 години, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - пълно описание на техническите дании и характеристики на предлаганите за доставка изделия, съгласно техническата спецификация по обособените позиции; - гаранции за качество на производството - посочва се производителя и се представят следните документи: •нотариално заверено копие от документ за съответствие на изделието с EN 45 011 стандарт или еквивалент /съществени изисквания и оценяване на съответствието на крайни устройства/ на производителя, следва да се представи от участниците по обособена позиция 1 и нотариално заверени копия на документи за съответствие по EN стандарти: EC Directive Low voltage 73/32 EEC и Directive Electromagnetic Compatibility 89/336EEC на производителя, от участниците по обособени позиции 1 и 2; •нотариално заверено копие от сертификат ISO 9001:2000 на производителя и участника; •нотариално заверено копие от сертификат за произход на изделията; •нотариално заверено копие от сертификат за безопасност на изделията; •документ, удостоверяващ гаранционния срок на изделията – не по-малко от 24 месеца; •протоколи от изпитания на техническите характеристики; •документ, удостоверяващ безопасността в т.ч./хора с пейс-мейкъри; бременни/, следва да се представи от участниците, по обособени позиции 1 и 2; •документ, удостоверяващ че изделието не съдържа химични или други опасни за здравето на човека вещества, следва да се представи от участниците по обособена позиция 1; •документ удостоверяващ, че участника притежава сервизни бази на територията на страната или да е в трайни договорни отношения с партньори притежаващи сервизни бази на територията на страната, осигуряващи услуги по гаранционно сервизно обслужване на предлаганите изделия. Във втория случай участникът следва да представи копие на съответните договори; •списък със сертифицирани специалисти за сервизна дейност както и информация за квалификацията им. Транспортът на апаратурата до складовите бази на възложителя е задължение на кандидата. Всяка доставка трябва да се придружава от инструкция за експлоатация и техническа документация написани на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - пълно описание на техническите дании и характеристики на предлаганите за доставка изделия, съгласно техническата спецификация по обособените позиции; - гаранции за качество на производството - посочва се производителя и се представят следните документи: •нотариално заверено копие от документ за съответствие на изделието с EN 45 011 стандарт или еквивалент /съществени изисквания и оценяване на съответствието на крайни устройства/ на производителя, следва да се представи от участниците по обособена позиция 1 и нотариално заверени копия на документи за съответствие по EN стандарти: EC Directive Low voltage 73/32 EEC и Directive Electromagnetic Compatibility 89/336EEC на производителя, от участниците по обособени позиции 1 и 2; •нотариално заверено копие от сертификат ISO 9001:2000 на производителя и участника; •нотариално заверено копие от сертификат за произход на изделията; •нотариално заверено копие от сертификат за безопасност на изделията; •документ, удостоверяващ гаранционния срок на изделията – не по-малко от 24 месеца; •протоколи от изпитания на техническите характеристики; •документ, удостоверяващ безопасността в т.ч./хора с пейс-мейкъри; бременни/, следва да се представи от участниците, по обособени позиции 1 и 2; •документ, удостоверяващ че изделието не съдържа химични или други опасни за здравето на човека вещества, следва да се представи от участниците по обособена позиция 1; •документ удостоверяващ, че участника притежава сервизни бази на територията на страната или да е в трайни договорни отношения с партньори притежаващи сервизни бази на територията на страната, осигуряващи услуги по гаранционно сервизно обслужване на предлаганите изделия. Във втория случай участникът следва да представи копие на съответните договори; •списък със сертифицирани специалисти за сервизна дейност както и информация за квалификацията им. Транспортът на апаратурата до складовите бази на възложителя е задължение на кандидата. Всяка доставка трябва да се придружава от инструкция за експлоатация и техническа документация написани на български език.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

90-00-

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

100/сто/ лева, внесени по банкова сметка на Министерство на правосъдието; IBAN BG09 BNBG96613000173701 BIC BNBGBGSD- БНБ - гр. София.Документация се получава:- в сградата на Министерство на правосъдието с адрес : София, ул."Славянска" 1, стая 503 срещу представяне на платежен документ - на интернет адрес http://www.justice.government.bg/ в раздел съобщения, като за целта е необходимо платежният документ да се изпрати на факс: +359 2 9813445 и се посочи email на който да бъдат изпратени съответно "Потребител" и "Парола" за достъп до пълната документация за участие. ВАЖНО ! Потребителското име и парола са за еднократно ползване !

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

В сградата на Министерство на правосъдието - гр. София; ул. "Славянска" №1, ет.5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, участващи в процедурата или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение на Възложителя за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София; бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за настоящото решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването му.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Преносими, персонални детектори за откриване на взривни материали
1) Кратко описание

Доставка на преносими детектори за откриване на взривни материали, детектори за откриване метални предмети и турникети за контрол на достъп в обществени сгради по обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и ГД ”Охрана”, към Министерство на правосъдието.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33262610

Описание:

Детектори за бомби

3) Количество или обем

21 броя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Да отговарят на техническото задание, неразделна част от документацията за участие


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Рамкови и ръчниметалдетектори
1) Кратко описание

Доставка на преносими детектори за откриване на взривни материали, детектори за откриване метални предмети и турникети за контрол на достъп в обществени сгради по обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и ГД ”Охрана”, към Министерство на правосъдието.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29852400

Описание:

Детектори за метал

3) Количество или обем

В зависимост от мястото на доставка, съответно 11 броя и 90 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Да отговаря на техническото задание, неразделна част от документацията за участие.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Турникети за контрол на достъп в обществени сгради
1) Кратко описание

Доставка на преносими детектори за откриване на взривни материали, детектори за откриване метални предмети и турникети за контрол на достъп в обществени сгради по обособени позиции за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и ГД ”Охрана”, към Министерство на правосъдието.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29852400

Описание:

Детектори за метал

3) Количество или обем

10 броя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Да отговарят на техническото задание, неразделна част от документацията за участие.