Версия за печат

00329-2007-0059


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Красимир Колев, България 1000, София, Тел.: 02 9824765, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Галина Рулева, България 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на машини за монтаж и демонтаж на автомобилни гуми, произведени през 2007 г. и машини за баланс на автомобилни колела,произведени през 2007 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1, Централен технически склад - МВР
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на машини за монтаж и демонтаж на автомобилни гуми, произведени през 2007 г. и машини за баланс на автомобилни колела, произведени през 2007 г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34324100

Описание:

Оборудване за балансиране на колела

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- машини за монтаж и демонтаж на автомобилни гуми - 5 бр.; - машини за баланс на автомобилни колела - 5 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 250.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или оригинална банкова гаранция. Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, Уни Кредит Булбанк на името на дирекция МТОСО - МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията е банкова гаранция, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на изпълнение на доставката плюс 20 дни. Участникът/изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1.Условия за образуване на предлаганата цена: 1.1 За доставка от внос – в лева, с включен ДДС и всички дължими мита и такси при вноса, франко място на изпълнение на доставката; 1.2 За доставка от държави – членки на ЕС – в лева без мито, с включен ДДС и всички дължими такси и налози при доставка, франко място на изпълнение на доставката; 1.3 За доставки от територията на страната – в лева, с включен ДДС и всички дължими такси, франко място на изпълнение на доставката. 2. Начин на плащане - 100% банков превод в рамките на 20 работни дни след доставката, и след представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо - предавателен протокол от страните по договора. -неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив със срок на валидност – срока на изпълнение на поръчката плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура , издадена от изпълнителя, заверена от представител на възложителя и двустранно подписан приемо - предавателен протокол, утвърден от възложителя. Всяка от страните поема разходите по обслужване на акредитива. Възложителят сам избира формата на плащане и размера на акредитива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; списък на подизпълнителите, дела на тяхното участие и писмено съгласие от подизпълнителите за участие в процедурата, ако участникът предвижда такива; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие;друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да представи сертификат ISO 9001:2000 за въведена система на управление на качеството, с обхват на действие включващ предмета на поръчката, издаден на производителя от независими лица, акредитирани от този стандарт от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 23 от 20.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822594, закупуването става в срока за получаване на документацията, всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 505 на дирекцията, срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.08.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" №124

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Писменото искане по чл. 10, ал. 1 от НВМОП за разяснения по документацията, се подава на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ