Версия за печат

00329-2007-0058


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Руси Русев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9825392, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Цветелина Симеонова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822649

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Лиляна Младенова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9825385

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт покрив и подмяна външна дограма на сградата на музей-МВР

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Музей-МВР, гр. София, ул."Лавеле" №30
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонт покрив и подмяна външна дограма на сградата на музей-МВР

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата СМР са посочени в количествени сметки, приложени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
166420 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 1 500 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 5 % от стойностт на договора, без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, филиал "Батенберг" на името на дирекция МТОСО - МВР. Когато гаранцията за изпълнение на договора е парична сума, то тя се внася по набирателна сметка на МТСП, сметка IBAN BG BNBG 9661 3300 13 41 02, BIC code BNBGBGSD Българска Народна банка, Централно управление. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията е банкова се представя оригиналът й и е със срок на валидност: при гаранция за участие - срока на валидност на офертата; при гаранция за изпълнение - срока за изпълнение на договора плюс 180 дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена - предложената цена да е в левове с ДДС и да не е по-голяма от 199700 лв. Същата да се получи след попълване и остойностяване на приложените количествени сметки, с посочена стойност на материалите и процента им от общата цена. Да се представят анализи на единичните офертни цени, подписани и подпечатани от участника. - Размерът на единичните показатели за ценообразуване на строителната продукция при възникване на непредвидени видове СМР да не са по-големи от: - часова ставка – 2,00 лв./чч; - допълнителни разходи върху труда - 100%; - доставно-складовите и транспортни разходи - 10% върху стойността на материалите; - допълнителни разходи върху механизацията - 30%. - печалба - не по-голяма от 10% върху стойността на изпълнените СМР; - цена на материалите - по фактури, с цени, предварително съгласувани с Възложителя. Начин на плащане: - аванс в размер на 20% от стойността на договора; - всички плащания ще се правят срещу актуване на действително извършени строителни работи и след одобряването им от упълномощен представител на Регионалното звено за изпълнение на проекта (РЗИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за първоначална съдебна регистрация на участника, когато е юридическо лице или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; списък на подизпълнителите, дела на тяхното участие и съгласие от подизпълнителя, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Документ, че участникът-фирмата е регистрирана в Районната инспекция по труда, съгласно изискванията на чл.15 от ЗЗБУТ (Закон за здраве и безопасни условия на труд). Документ за данъчна регистрация на фирмата, идентификационен номер (БУЛСТАТ), идентификационен код по ДДС (ако има такъв), браншова регистрация (ако има такава).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Заверено копие от баланса и отчет за приходите и разходите за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която участникът е установен; - Участникът да представи заверено копие от застрахователна полица, съгласно изискването на чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.2, т.1 от Наредбата за реда и условията за задължително застраховане. Предметът на поръчката е приравнен към IV категория, съгласно чл.137, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -кратко описание на дейността на фирмата, даваща представа за техническите й възможности; - списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне и придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от КТ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 3 от 20.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822594, закупуването става в срок за получаване на документацията: всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 505 на дирекцията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.07.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

1. Обектът на поръчката се изпълнява по проект "Красива България" - Проект на Министерството на труда и социалната политика ( МТСП), който представлява инициатива за насърчаване на заетостта, целяща създаване на временни работни места чрез извършване на строителни работи и професионално обучение за квалификация на безработни. 2.Възможно възлагане на допълнителна обществена поръчка по реда на чл.53, ал.1, т.10 и т.11 от НВМОП при възникване на непредвидени към датата на сключване на договора СМР.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ