РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА ЗА НУЖДИТЕ НА КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ ПРИ „МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-БУРГАС”АД
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
"МБАЛ-Бургас"АД
Код NUTS:
BG231
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА ЗА НУЖДИТЕ НА КЛИНИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ ПРИ „МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-БУРГАС”АД - КЛИНИКО-ХИМИЧЕН АНАЛИЗАТОР; 23 ПАРАМЕТРОВ АВТОМАТИЧЕН ХЕМАТОЛОГИЧЕН АНАЛИЗАТОР и ИМУНО-ХИМИЧЕН АНАЛИЗАТОР
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване и консумативи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
КЛИНИКО-ХИМИЧЕН АНАЛИЗАТОР - 1 бр. ;
23 ПАРАМЕТРОВ АВТОМАТИЧЕН ХЕМАТОЛОГИЧЕН АНАЛИЗАТОР - 2 бр. и
ИМУНО-ХИМИЧЕН АНАЛИЗАТОР - 1 бр.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в размер на 3000 /три хиляди/ лева , представя се в една от формите по чл. 60 от ЗОП:
- парична сума - внесена в касата на Възложителя
- безусловна и неотменяема банкова гаранция или
- паричен депозит, внесен по банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG67 UNCR 7630 1063 9833 04
BIC: UNCRBGSF - УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК - АД;
Участника избира сам формата на гаранцията. При подписване на договора участникът определен за изпълнител трябва да представи и гаранция за изпълнение в размер на 3% /три процента/ от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от формите по чл. 60 от ЗОП.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането ще се осъществи със собствени средства. Заплащането ще се извършва чрез банков превод в лева, в срок предложен от участника /в дни/ и след представяне на оригинална фактура, съгласно сключения договор.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато определеният за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица, то следва да се създаде юридическо лице към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Подадените оферти трябва да предлагат доставка на апаратурата от един производител и възможностите за нейното оптимизиране и дългосрочна поддръжка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника. 2. Документи за регистрация на участника, включващи: 2.1. Решение за съдебна регистрация /първоначалното решение за съдебна регистрация, както и последващите съдебни решения за вписване на промени по фирменото дело/; За чуждестранните лица – документът се представя в легализиран превод; 2.2. Данъчна регистрация; 2.3. Единен идентификационен номер (Регистрация по БУЛСТАТ) и или ид.№ ДДС; 3. Удостоверение за актуално съдебно състояние в оригинал, издадено след 01.06.2007 год. от фирмено отделение на съда. В случай, че участника е физическо лице представя копие от документа за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която са установени. 4. Декларации, с които се удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки представят се от управителите (от всеки един) и или членовете на управителните органи на участниците, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответните управителен орган. За чуждестранните граждани – декларацията се представя в превод. 5. Копие на Документ за закупена документация за участие в процедурата; 6. Документ за внесена гаранция за участие.
Гаранцията за участие се представя в една от формите по чл. 60 от ЗОП: - парична сума - внесена в касата на Възложителя
- безусловна и неотменяема банкова гаранция или - паричен депозит, внесен по банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG59 BFTB 7630 1063 9833 04; BIC: BFTBBGSF - БУЛБАНК – клон Бургас. Участника избира сам формата на гаранцията. 7. Списък на подизпълнителите, ако участника предвижда. Всеки подизпълнител представя всички документи посочени в чл.56, ал.2 от ЗОП, както и изисканите в тръжната документация в съответния вид и форма.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките - медицинска апаратура през последните три години, от която да става видно че през този период годишния оборот на стоките - медицинска апаратура не е по-малък от 1 000 000 /един милион/ лева;
2. Годишен финансов отчет, изготвен съгласно Закона за Счетоводството и Закона за Корпоративното подоходно облагане за 2006 г.(отм.), влючващ всичките съставни части;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките - медицинска апаратура през последните три години, от която да става видно че през този период годишния оборот на стоките - медицинска апаратура не е по-малък от 1 000 000 /един милион/ лева;
2. Годишен финансов отчет, изготвен съгласно Закона за Счетоводството и Закона за Корпоративното подоходно облагане за 2006 г.(отм.), влючващ всичките съставни части;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки на стоки предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2. Описание на техническото оборудване и наличието на оторизиран от производителя сервиз за медицинска апаратура, обект на обществената поръчка. Наличието на подобен сервиз се доказва с удостоверение от производителя в оригинал или нотариално заверено копие;
3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за доставката;
4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за доставката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на основните договори за доставки на стоки предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2. Описание на техническото оборудване и наличието на оторизиран от производителя сервиз за медицинска апаратура, обект на обществената поръчка. Наличието на подобен сервиз се доказва с удостоверение от производителя в оригинал или нотариално заверено копие;
3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за доставката;
4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за доставката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/09/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Тръжната документация се получава от служба Деловодство на “МБАЛ-Бургас”АД, в срок до 03.09.2007 г. всеки работен ден от 09.00 до 17.00 ч. след публикуване на обявлението в сайта на ДВ. Цената на тръжната документация е 300 лева без ДДС и се заплаща в касата на Възложителя, срещу надлежен счетоводен документ, издаден от счетоводството.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/09/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Административен блок - "МБАЛ-Бургас"АД
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители /нотариално заверено пълномощно/ могат да присъстват при действията на комисията по реда на чл.68, ал. 4 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящата процедура е открита с Решение № VІ-Р-335 от 02.07.2007 г. на Изпълнителния директор на "МБАЛ-Бургас"АД.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
На основание чл. 120, ал. 2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ