Версия за печат

00254-2007-0009


Обявление за обществена поръчка

BG-Рудозем: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Рудозем, ул. България №15, За: Мая Орманова, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 3160, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 3149

Място/места за контакт: Мая Орманова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на течни горива за отопление на сградата на общинската администрация и учебните и детските заведения на територията на община Рудозем за отоплителен сезон 2007/2008г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: територията на община Рудозем
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на течни горива за отопление на сградата на общинската администрация и учебните и детските заведения на територията на община Рудозем за отоплителен сезон 2007/2008г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

23122100, 23121000, 23121100

Описание:

Гориво за отопление
Газьол
Дизелово гориво

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

65 000 литра дизелово гориво 0,035%S и 145 000 литра газьол с 0,2%S за изгаряне в стационарни горивни инсталации - прогнозни количества

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.05.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкови гаранции или парични суми в размер на: гаранция за участие - 2 000,00 лева, гаранция за изпълнение в размер на 5000,00 лева. Паричните суми могат да се внасят по сметка с IBAN BG67IORT80193378364303 BIC IORTBGSF.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Доставките ще се заплащат със средства от държавния и общинския бюджет, в срок до 30 дни от представяне на фактура от изпълнителя и двустранно подписан протокол за извършените доставки.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Горивата ще се доставят в посочените обекти на база периодични заявки от Възложителя. Горивата да отговарят на изискванията за качество, съгласно чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Всяка доставка да бъде придружена с декларация за съответствие на качеството на течните горива, съгласно чл. 10, ал. 2 от същата наредба. Доставките да се извършват с цистерни, отговарящи на изискванията за такива доставки, оборудвани с необходимите приспособления за отчитане на количествата.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът следва да представи оферта с обхвата, посочен в чл.56 ал.1 от ЗОП и при спазени изискванията на чл.57 ал.1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за 2006г. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за подобни доставки през последните пет години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не е приложимо
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се получи в стая №14в сградата на ОбА Рудозем след представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път: IBAN BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, BIC IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/08/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателната зала в Информационния център в сградата на община Рудозем

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на кандидатите или нотариално упълномощени от тях лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.rudozem.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ