Версия за печат

00640-2007-0013


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СУ "Св.Кл.Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: Соня Илиева, България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: isdic@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: Соня Илиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СУ "Св.Кл.Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: стая 115, България 1504, София, Тел.: 02 9308338

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.uni-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на СУ "Св.Кл.Охридски" с четири обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Ректорат и факултети на СУ "Св.Кл.Охридски"
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обществена поръчка за периодична доставка на хартия и канцеларски матертиали за нуждите на СУ "Св.Кл.Охридски" с четири обособени позиции за период от 12 месеца, считано от датата на сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

28522300 (E015)

Описание:

Офис принадлежности (Доставка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Четири обособени позиции

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 500 лв., внесена към момента на подаване на офертата в кабинет 114 на Ректората или платима по банкова сметка на Възложителя: БНБ-ЦУ, IBAN: BG43BNBG 9661 3300 1743 01, BIC код BNBG BGSD. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума в размер на 1000 лв., внесена към момента на сключване на договора в брой в касата на кабинет 114 на Ректората или по банкова сметка на Възложителя: БНБ-ЦУ, IBAN: BG43BNBG 9661 3300 1743 01 BIC код BNBG BGSD

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на всяка периодична доставка се извършва по банков път в BGN с платежно нареждане, по сметка посочена от Изпълнителя, 15 работни дни след представяне на оригинална данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка по конкретната заявка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Изисква се представяне на мостри при кандидатстване по позиции 1 и 2
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки кандидат трябва да представи оферта съгласно условията и изискванията на документацията. Кандидатът е задължен да представи: 1.Документ за първоначална регистрация на участника в съда и последващи изменения; 2.Нотариално заверено копие от съдебно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от три месеца преди датата на представянето му или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, вкл. легализиран превод, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; 3.Декларация за обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал .5 от ЗОП, вкл. и за лицата по чл. 47, ал.4 от ЗОП; 4.Декларация за ползване на подизпълнители и дела на тяхното участие (ако се ползват такива ); 5.Документ за регистрация по ЗДДС; 6.Документ за представена гаранция за участие в процедурата; 7.Платежен документ за закупени тръжни книжа;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от годишния счетоводен баланс за предходната година. 2.Отчет за приходите и разходите със заверка "вярно с оригинала".
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Копие от годишния счетоводен баланс за предходната година. 2.Отчет за приходите и разходите със заверка "вярно с оригинала".
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително дати и стойности. 2.Доказателства за търговска репутация на участника - най-малко една референция за изпълнение на подобен вид поръчки - оригинал или копие със заверка "вярно с оригинала". 3.Валиден сертификат за качество по предмета на поръчката по ISO 9001:2000.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително дати и стойности. 2.Доказателства за търговска репутация на участника - най-малко една референция за изпълнение на подобен вид поръчки - оригинал или копие със заверка "вярно с оригинала". 3.Валиден сертификат за качество по предмета на поръчката по ISO 9001:2000.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 12/S - от 28.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането става в брой в касата на ректората в кабинет 114.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Ректорат - зала 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Ззаконово представляващите участниците лица или изрично упълномощени.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9819639, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9819639, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9460255

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Копирна и принтерна хартия
1) Кратко описание

Копирна и принтерна хартия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21125600 (E015)

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране (Доставка)

3) Количество или обем

Копирна и принтерна хартия

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Други канцеларски материали
1) Кратко описание

Други канцеларски материали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21000000 (E015)

Описание:

Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия (Доставка)

3) Количество или обем

Други канцеларски материали

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Консумативи за офис техника
1) Кратко описание

Консумативи за офис техника

2) Общ терминологичен речник (CPV)

36710000 (E015)

Описание:

Консумативи (Доставка)

3) Количество или обем

Консумативи за офис техника

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Консумативи и аксесоари за компютри
1) Кратко описание

Консумативи и аксесоари за компютри

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30217000 (E015)

Описание:

Части, аксесоари и принадлежности за компютри (Доставка)

3) Количество или обем

Консумативи и аксесоари за компютри

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване