Версия за печат

00329-2007-0057


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: инж.Кр. Колев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9824765, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Ани Асенова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822594

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Галина Рулева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на двуколонни повдигателни устройства

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, кв. Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1 - Централен технически склад на възложителя.
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на 12 бр. двуколонни повдигателни устройства /подемници/, произведени през 2007г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29221630

Описание:

Повдигателни устройства

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

12 броя

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата -450 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от общата стойност на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато гаранциите се представят под формата на парични суми, то те се внасят по IBAN: BG 60UNCR96603320361010, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк, клон Батенберг на името на дирекция МТОСО -МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за cметка на участника или изпълнителя. Когато гаранцията за участие е банкова, се представя оригиналът й, като срокът на валидност е срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100% стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора плюс 20 дни. Участникът посочва банкова cметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условия за образуване на предлаганата цена – предлаганите цени да са: -за доставка от държави членки на ЕС – в лева без мито, с начислен ДДС и всички дължими такси и налози при доставка до склада на Възложителя. -за доставка от внос - в лева с начислен ДДС и всички дължими мита и такси при вноса до склада на Възложителя. -за доставки от територията на страната – в лева с начислен ДДС и всички дължими такси до склада на Възложителя. Начин на плащане: -100 % банков превод в рамките на 20 /двадесет/ работни дни след доставката, срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемателно – предавателен протокол. -Неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив със срок на валидност – срока на изпълнение на поръчката плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитива е усвоим срещу представена оригинална фактура издадена от ПРОДАВАЧА и подписана от КУПУВАЧА.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП;списък на подизпълнителите, дела на тяхното участие и писмено съгласие от подизпълнителя, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участикът да представи ISO 9001:2000 за управление на качеството, издаден на производителя от оторизирани сертифициращи фирми. Да се представи каталог на обекта на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 30 от 20.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822594, закупуването става в срока за получаване на документацията: всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 505 на дирекцията, срещу предоставяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.08.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО-МВР

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Писменото искане по чл.10, ал.1 от НВМОП за разяснения по документацията се подава на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ