Версия за печат

00827-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кула: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кула, гр.Кула , обл.Видин , ул. "Възраждане " № 38, За: Николай Йончев Петков, България 3800, Кула, Тел.: 0938 2020 ; 0938 2223, E-mail: kulacom@mail.orbitel.bg, Факс: 0938 2225

Място/места за контакт: Община Кула

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Реконструкция на уличен водопровод и изграждане на уличен канал по ул. “ Янко Сакъзов” гр. Кула”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Кула , гр.Кула
Код NUTS: BG111
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Реконструкция на улици за гр.Кула - ул."Цар Крум(от ОК 253 до ОК 254) и ул."Г.С.Раковски"(от ОК 254,ОК256 до ОК 335)-част ВиК и част Пътна" - поръчката предвижда да се изгради уличен канал с PVC Ф 300мм с обща дължина 400 м.Отводняването на уличното платно ще стане с дъждоприемни оттоци и отводнителна решетка.Тръбите свързващи дъждоприемните оттоци с канализацията ще са PVC Ф 200мм.Предвидено е канала да се заусти в съществуваща ревизионна шахта на ул. " Н.Петков" и да се изградят сградните канализационни отклонения на улицата.Ще се подмени съществуващия етернито - водопровод АЦ ф 80 с ПЕВП ф 90/PN6 atm.Ще бъдат подменени всички сградни водопроводни отклонения.Ще се възстанови целостта на пътната настилка, като се изгради нова по нова нивелета.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45330000, 45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
14090000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие :в размер на 1000лв;,вносими по банкова сметка :с-ка: BG81 REXI 9320 8402 23 1252 , банков код : REXIBGSF при банка "ДЗИ Банк" Кула. Гаранция за изпълнение на договор : банкова гаранция в размер на 5 000 лв. ,вносими по банкова сметка :с-ка: BG81 REXI 9320 8402 23 1252 , банков код : REXIBGSF при банка "ДЗИ Банк" Кула.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от Предприятие за управление дейностите по опазване на околната среда и разплащането ще стане съгласно условията на същото.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.56 от ЗОП,документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, подробно описани в документацията и декларации по чл.47 ал.1 и 5, 2 и 56 ал.1т.7 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо състояние по чл.50 от ЗОП - Баланс и Отчет за приходи и разходи за последните три финансови години
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП - Описание на техническото оборудване, възможности за осигуряване на качество
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най - ниска цена ; тежест: до 70 точки
Показател: гаранционен срок; тежест: до 6 точки
Показател: срок за изпълнение ; тежест: до 6 точки
Показател: собствено оборудване , строителна техника и механизация; тежест: до 6 точки
Показател: техническа и професионална квалификация на персонала; тежест: до 6 точки
Показател: опит на кандидата за изпълнение на конкретната поръчка; тежест: до 6 точки
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/08/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
300 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата за получаване на документацията се заплаща в Център за услуги и информация на гражданите гр.Кула , обл.Видин , ул. " Възраждане " № 38

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.08.2007 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Кула, гр.Кула , обл.Видин , ул."Възраждане " № 38

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на фирмите - оференти упълномощени по съответния ред.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ