Версия за печат

01263-2007-0004


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община-район "Люлин", ж.к. Люлин, бул. "Захари Стоянов", За: Мария Бакалова, България 1336, София, Тел.: 02 9237267, E-mail: rlipeva@abv.bg, Факс: 02 9250085

Място/места за контакт: ж.к. "Люлин", бл.327, вх. В, ет.5

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община - район "Люлин", ж.к. "Люлин" , бул. "Захари Стоянов" 15, За: Мария Бакалова, България 1336, София, Тел.: 02 9237267

Място/места за контакт: сектор "Просвета и културни дейности"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

СО-район "Люлин", ж.к. "Люлин", бл.327, вх. В, ет.1, стая 2;, За: Елеонора Тодорова, България 1336, София, Тел.: 02 9237246

Място/места за контакт: сектор АТИО

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СО-район "Люлин", ж.к. "Люлин", бл.327, вх. В, ет.1, стая 2;, За: Елеонора Тодорова, България 1336, София, Тел.: 02 9237246

Място/места за контакт: сектор АТИО

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на хранителни продукти и хигиенни материали за нуждите на детските заведения, намиращи се на територията на Столична община - район "Люлин".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: територията на район "Люлин"
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Ежедневни доставки на хляб, мляко и млечни изделия, месо и други основни хранителни продукти, както и на плодове и зеленчуциза нуждите на детските заведения на бюджетна издръжка, намиращи се на територията на СО-район "Люлин". Седмични или месечни доставки на хигиенни материали, в зависимост от нуждите на детските заведения на бюджетна издръжка, намиращи се на територията на СО-район "Люлин". Доставката ще се извърши срещу предварителни направени заявки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (E001)

Описание:

Хранителни продукти и напитки (За почистване)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

седемстотин хиляди лева

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

20.09.2007 г. 

Завършване

20.09.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие - 7000 лева. Гаранцията трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесени по сметка на Столична община - район "Люлин" IBAN BG 89SOMB91303319107701,BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Люлин", на името на Столична община-район "Люлин"; или банкови гаранции за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора- в размер на 5 % от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: парична сума, внесена по гореописаната сметка на името на Столична община - район "Люлин", или банкова гаранция за срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на район "Люлин"

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изискване: Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл. 9, ал. 1 от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани и притежаващи необходимите документи по предмета на обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 50, ал. 1 т.1 и т. 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 51, ал. 1, т.т. 1, 4, 7, 8 и 9 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 1. Заявление за участие; 2. административни данни на участника и лице за контакти; 3. Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие); 4. Булстат(оригинал или нотариално заверено копие); 5. Декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 6. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 7. Документ за представена гаранция за участие(копие); 8. Документ за платена документация за участие(копие); 9. Заявление за наличие или съответно декларация за отсъствие на подизпълнители в зависимост от предвижданията на кандидата; 10. Документи по чл.56, ал.2 от ЗОП за подизпълнителите (ако се използват такива). 11. Предложена цена. Представните от кандидата гореизброени документи трябва да са в оригинал или техни копия с нотариална заверка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 - удостоверение от банки; годишен финансов отчет за 2006 г. с всичките му съставни части; информация за общия оборот на стоките, които са обект на поръчката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51, ал.1, т.1, т.4, т.7,т.8 и т. 9 от ЗОП: 1) Списък на основните договори за доставки на хранителни продукти, придружен от препоръки за добро изпълнение, като се посочват стойността, датата и мястото на изпълнение; 2) Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 3) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на поръчката; 4) Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години ; 5) Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, придружени с необходимите доказателства. Всички изброени по-горе документи трябва да бъдат нотариално заверени, освен ако не са в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 51, ал.1, т.1, т.4, т.7,т.8 и т. 9 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

След заплащане в брой в СО-Район “Люлин” на адрес: гр.София, жк “Люлин”, бл. 327, вх. В, партер, стая № 2а. Кандидатът получава документ, който представя в стая № 2, откъдето получава комплект документация за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/08/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

в заседателната зала на района, на адрес: гр. София, ж.к. "Люлин", бул. "Захари Стоянов" 15, ет. 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители при отваряне на офертите съобразно чл. 68, ал. 5 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община - район "Люлин", ж.к. Люлин", бул. "Захари Стоянов", България 1336, София, Тел.: 02 9237240, E-mail: rlipeva@abv.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ