Версия за печат

00248-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр.Айтос: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Лесничейство"Айтос", гр.Айтос, общ. Айтос, ул.Х.Димитър №9, За: Стоян Стоянов, РБългария 8500, гр.Айтос, Тел.: 055 822625, E-mail: dlaitos@nug.bg, Факс: 055 822250

Място/места за контакт: Държавно Лесничейство"Айтос"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Охрана и възпроизводство на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Сеч и извоз до временен склад, сортиране и рампиране на маркирана дървесина на територията на ДЛ-Айтос от обект №16/ЛФ2007, с подотдел 165-а,в, подвоз на едрата дървесина до централен склад, ремонт на горски път."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Територията на ДЛ-Айтос
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Сеч и извоз до временен склад, сортиране и рампиране на маркирана дървесина на територията на ДЛ-Айтос от обект №16/ЛФ2007, с подотдел 165-а,в, подвоз на едрата дървесина до централен склад, ремонт на горски път."

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77000000

Описание:

Услуги, свързани със селското, ловното, горското и рибното стопанство

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 105 куб.м.

Прогнозна стойност без ДДС
50027 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 500 лв., вносима в касата на РУГ- Бургас или по банков път - IBAN: BG08BFTB76303300000286, BIC CODE: BFTBBGSF, банка Булбанк АД- Бургас, всеки работен ден от 09.00ч. до 16.00ч. с краен срок 16.00ч. на 02.08.2007г. Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5% от достигнатата на процедурата цена се внася по посочена сметка на РУГ - Бургас, преди подписване на договора за изпълнение на услугата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: до 10-то и 24-то число на текущия месец за действително извършен обем от услугата по поръчката в лева, чрез банков превод срещу издадена данъчна фактура след приключване на извоза на дървесината и складирането и на временен склад. Данък добавена стойност се превежда по ДДС-сметка на изпълнителя, изписана на данъчната фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, да представят изискуемите документи по чл. 13, ал.1,3,4,5 от от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изготвените тръжни условия.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изготвена техническа спецификация, неразделна част от тръжните условия.
Минимални изисквания: Да притежават минимум 3 броя трактори-Универсал, 2 броя кранове, 4 броя високопроходими товарни МПС /4х4/ за извоз на едрата дървесина до центр.склад, 10 бр.моторни триони или да имат сключен договор за наети такъва, като посочения в договора за ползване срок не трябва да е по-къс от срока за изпълнение на възложената услуга. Посочените изисквани МПС следва да бъдат с преминал редовен годишен технически преглед.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл.57 а , ал.2 , т.1 от Закона за горите.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде закупена всеки работен ден от касата на ДЛ-Айтос с краен срок за плащане 16:00 ч. на 02.08.2007г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.08.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Държавно лесничейство-Айтос

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, ет. 4, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, ет. 4, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ