Версия за печат

01224-2007-0024


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър Батенберг" № 1, За: Богдан Губерков - по предмета на поръчката 02 9145 1296, РБългария 1000, София, Тел.: 02 91451517, E-mail: Pavlov.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Димитър Павлов - по процедурата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: БНБ

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Програмно-технически услуги, свързани с разработване на изменения и допълнения към информационната система "Парична и лихвена статистика в БНБ (ИСПС).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: София - Столица
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Необходимо е да се разработят, тестват и въведат в реална работа изменения и допълнения в информационната система, да се мигрират съществуващите данни за LTRIM, да се направят необходимите актуализации в документацията на системата.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000

Описание:

Услуги в областта на компютърните и свързаните с тях системи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

90 000лв.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в конкурса 900 лв. - депозит на банкова IBAN сметка на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция със срок 15 дни след срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 28 и чл. 29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора е 2% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва в срок до 5 (пет) работни дни след подписване на приемателно-предавателен протокол и представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят документ за регистрация - Удостоверение за актуално съдебно състояние издадено от съда по регистрацията в рамките на три месеца преди крайния срок за представяне на офертата в БНБ; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал . 1 ,2 и 5 от ЗОП. Основание за отстраняване на участника от процедурата е наличието на условията по чл. 21 от НВМОП. Когато към офертата са приложени копия от документи, същите следва да бъдат заверени "вярно с оригинала" от съответния кандидат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2006 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Документ за сертификация по ISO 9001/2000; -Списък на основните договори за извършени услуги с подобен предмет на поръчките, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Опит в изпълнението на подобни поръчки; тежест: 60%
Показател: Часова ставка; тежест: 40%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/07/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни nа кандидата - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4.Офертите се подават по пощата или на ръка на гише № 62.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.07.2007 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ