Версия за печат

00270-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9800915

Място/места за контакт: Дирекция "Бюджет и административни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна дейност на възложителя

Друг: Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разработване и внедряване на автоматизирана софтуерна система за достъп до информация за актовете на Министерския съвет.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Целта на проекта е изграждане на цялостна автоматизирана информационна система за публичен достъп до информация относно актовете на правителството на Република България. Софтуерната система трябва да се организира като централизирана система що се отнася до управлението, достъпа и модификацията на данни.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72262000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Софтуерната система трябва да се организира като централизирана система що се отнася до управлението, достъпа и модификацията на данни.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

14.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва с бюджетни средства. Плащането се извършва както следва: 50 на сто от сумата в срок от 5 работни дни от датата на сключване на договора и представяне на фактура и 50 на сто след внедряването на продукта, издаване на предавателно-приемателен протокол и фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП, описани в документацията за участие; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал.5 от ЗОП, се отнасят и за управителите /когато управителните органи на кандидата са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато управителните органи на учасниците са колегиални/, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: 1. Копие на счетоводен баланс за предходната отчетна година; 2. Копие на отчет за приходите и разходите за предходната отчетна година.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1, 6 и 7 от ЗОП, а именно: 1. Списък на основните договори за услуги, с предмет аналогичен на настоящата процедура, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификат ISO 9001:2000 за проектиране и разработване на информационни системи; 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 20 от 05.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/08/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на МС - бул. "Дондуков" № 1 всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 50 лв. без вкл. ДДС в касата на МС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.08.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, сградата на Министерския съвет, бул. Дондуков № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите или упълномощени от тях представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9881221, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 8680958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ