Версия за печат

00647-2007-0011


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. "Ал. Стамболийски" № 17, За: Владимир Генов; Румяна Маринова; Цвета Милева, България 1040, София, Тел.: 02 9400890; 02 9400962; 02 9400949, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Владимир Генов; Румяна Маринова; Цвета Милева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: осъществяване на държавната политика в областта на културата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Системна поддръжка на компютърната техника на Министерство на културата

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: административната сграда на МК
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

поръчката включва системна поддръжка на компютърната техника на МК, съгласно техническо задание и конкурсна документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50300000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническо задание

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 600лв., вносими по банкова сметка IBAN BG 06BNBG 96613000175501, BIC BNBGBGSD, гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

от държавния бюджет, плащане - в български лева, по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: нотариално заверени копия от удостоверение за актуално състояние и съдебно решение за регистрация; декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; копие от Булстат-карта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от отчета за приходите и разходите за 2006г.; референции от последните две години
Минимални изисквания: съгласно конкурсна документация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация със списък на основните договори за подобни услуги през 2006г.; списък на техническите лица;
Минимални изисквания: съгласно конкурсна документация
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

съгласно спецификата на поръчката

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

документацията се заплаща в касата на МК, всеки работен ден от 14,00 до 16,00часа; получаване - стая № 316, трети етаж срещу представена вносна бележка за платена цена

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

административната сграда на МК

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

упълнмощени представители на кандидатите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ