Версия за печат

00210-2007-0020


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592729

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции, търгове и финансов контрол" ул."Славянска" 4, стаи 101 и 204

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

На интернет адрес www.minfin.bg - информация- търгове и обяви - НВМОП, е предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата., Интернет сайта на Министерство на финансите, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на финансите, бул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Калинка Александрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592629, E-mail: K.Aleksandrova@minfin.bg

Място/места за контакт: Деловодство на МФ, стая №7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg Възложител: ПЛАМЕН ОРЕШАРСКИ МИНИСТЪР НА ФИНАНСИТЕ.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на инженеринг на обект: „Основен ремонт на Учебен център на Агенция за държавна финансова инспекция, к.к.”Албена”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Добрич, к.к.”Албена”
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката e инженеринг и включва изработване на проекти и изпълнение на нова вертикална планировка на терен от приблизително 2000 кв.м с подмяна на площадков водопровод и канализация. Към поръчката са включени ремонтни СМР на 19 бунгала и 8 масивни двуетажни къщи всяка с РЗП 180 кв.м. на съществуващ Учебен център на Агенция за държавна финансова инспекция в к.к.”Албена”. Проектът се разработва съгласно приложено в документацията на процедурата задание за проектиране.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 74232000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Работен проект по част вертикална планировка и площадкови ВиК, съгласно техническото задание и пълни количествени сметки по проекта. Изпълнение на нови и ремонтни строително-монтажни работи по приложените към проекта и документацията количествени сметки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие (парична или банкова) в размер на 2 000,00 лв. (две хиляди лева). Гаранция за изпълнение - при подписване на договора 5% от стойността на ремонтните работи и проектирането. След приемане на количествено-стойностната сметка по проектите изпълнителя внася сума, която допълва гаранцията до 5% от стойността на целия договор. При парична форма на гаранциите сумата се внася в БНБ /BIС-BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва до 10 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за: приет работен проект и количествено-стойностни сметки или за действително извършени СМР, съгласно подписан приемо-предавателен протокол с инвеститорския контрол на обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.удостоверение за първоначална регистрация; 2.удостоверение за актуално състояние 3.декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.отчет за приходи и разходи за предходните две години ( 2005 г. и 2006г.); 2.годишен баланс за предходните двегодини. 3.валиден застрахователен договор по чл.171, ал.1 от ЗУТ, валидна минимум до м.юни 2008 г. 4.информация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за обема на изпълнените от кандидата подобни СМР през предходната година.
Минимални изисквания: Участниците трябва да имат изпълнени общо СМР за предходните три години минимум 5 млн.лв., като за 2006г. обема на изпълненото строителство е за 2 млн.лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение със стойност, дата и място на строителство и документа с който са приети СМР (разрешение за експлоатация от община, ДНСК или протокол с Инвеститора); 2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на проектантския колектив, който ще извърши проектирането на обекта на поръчката; 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните три години; 4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на строително- монтажните работи (собствена техника, инвентар и машини)
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски" №102, стаи 21 и 16 и се получава срещу документ за платени 100 (сто) лева в стая 204, ул."Славянска" №4, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч. до изтичане на срока по т.IV.3.3)

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.07.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

София, ул."Раковски" №102, Министерство на финансите

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ