Версия за печат

00031-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Малко Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: Тодорка Тодорова, Република България 8162, гр. Малко Търново, Тел.: 05952 2263, Факс: 05952 2178

Място/места за контакт: началник отдел "Стопански дейности"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на нови резервни части за нуждите на община Малко Търново на следните марки автомобили: ГАЗ 53 А-контейнеровоз, Камаз 5511-самосвал, Краз 256 Б1-самосвал, Шкода Мадара-самосвал, Шкода Мадара-сметовоз, Шкода Мадара-бетоновоз, Шкода-водоноска, Шкода МТ-4-автокран, Шкода Лиаз-влекач, Зил-555-самосвал, Ифа В 50л-клозеточистач, УАЗ 2206-автобус, УАЗ-джип, ВАЗ 21099-лек автомобил, Полуремарке платформа- 20т., Авторемарке 8 т. ,УАЗ-катафалка, Фиат-катафалка, Зил-автокран, Багер ДН-101, Багер ЮМЗ, Челен товарач-фадрома, Автогрейдер-Бокема, Булдозер ДЗ – 171 /Т130, Булдозер ДЗ – 42 Р /ДТ-75/, Автовишка ТК 80, Трактор колесен ТК 80-косачка, Трактор колесен ТК 82, АТС, Валяк 14 т, Валяк-Вомаг 80 АД, ВАЗ – 21099 лек автомобил, “Пежо”406, Лада 21099, Баркас В1000, Трактор ТК -80, Джип УАЗ 31512, УАЗ 465 Б, “Форд” Транзит, Джип УАЗ 469, Мазда Е2200 Д, УАЗ 37-4101

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Малко Търново
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на нови резервни части за нуждите на община Малко Търново на следните марки автомобили: ГАЗ 53 А-контейнеровоз, Камаз 5511-самосвал, Краз 256 Б1-самосвал, Шкода Мадара-самосвал, Шкода Мадара-сметовоз, Шкода Мадара-бетоновоз, Шкода-водоноска, Шкода МТ-4-автокран, Шкода Лиаз-влекач, Зил-555-самосвал, Ифа В 50л-клозеточистач, УАЗ 2206-автобус, УАЗ-джип, ВАЗ 21099-лек автомобил, Полуремарке платформа- 20т., Авторемарке 8 т. ,УАЗ-катафалка, Фиат-катафалка, Зил-автокран, Багер ДН-101, Багер ЮМЗ, Челен товарач-фадрома, Автогрейдер-Бокема, Булдозер ДЗ – 171 /Т130, Булдозер ДЗ – 42 Р /ДТ-75/, Автовишка ТК 80, Трактор колесен ТК 80-косачка, Трактор колесен ТК 82, АТС, Валяк 14 т, Валяк-Вомаг 80 АД, ВАЗ – 21099 лек автомобил, “Пежо”406, Лада 21099, Баркас В1000, Трактор ТК -80, Джип УАЗ 31512, УАЗ 465 Б, “Форд” Транзит, Джип УАЗ 469, Мазда Е2200 Д, УАЗ 37-4101. Доставка на резервни части за описаните автомобили: преден мост, заден мост, двигател, силово предаване, ел. инсталация, специално оборудване (хидравлична система, компютърна система, пневматична система и др.).

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34000000, 34300000, 34380000

Описание:

Моторни превозни средства, ремаркета и резервни части за превозни средства
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Резервни части за коли

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

резервни части на автомобили

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 500 (петстотин) лв. Платими в касата на община Малко Търново; гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по сметка на община малко търново IBAN:BG10UNCR76303300000394; BIC: UNCRBGSF на Уникредит Булбанк гр. Малко Търново.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извърши със собствени средства на общината.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. 2.Доказателства за техническата възможност на кандидата. 3.Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатаДекларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП (по образец).4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП (по образец).5.Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда подизпълнители;6. Копие от документ за закупена конкурсна документация.7. Копие от документ за внесена гаранция за участие в процедурата.8. Пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник.9.Техническо предложение (по образец).10.Ценова оферта (по образец),поставена в плик с надпис «Предлагана цена».11.Списък на документите, приложени към офертата, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказва се по следния начин: копие от годишния баланс, отчета за приходите и разходите за 2006 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: каталог на предлаганите резервни части /видове резервни части за описаните марки и модели МПС/.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/07/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на община Малко Търново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

заседателната зала на община Малко Търново



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

решение №358/26.06.2007 г. на кмета на община Малко Търново

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ