Версия за печат

00081-2007-0077


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми Приморски полк"№43, За: инж.Ж.Вълков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-ца Златина Славова; г-жа Антоанета Кунева; г-ца Даниела Костадинова; г-жа Миглена Желязкова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 302655; 052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Място/места за контакт: г-жа Евдокия Великова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна, бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на нов физкултурен салон в ОУ ”Цар Симеон I ” и извършване на реконструкция на плувен басейн в СОУ”П.К.Яворов” в Община Варна по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изграждане на нов физкултурен салон в ОУ ”Цар Симеон I ” и извършване на реконструкция на плувен басейн в СОУ”П.К.Яворов” в Община Варна по обособени позиции.При изпълнение на поръчката следва да се изгради нов физкултурен салон в ОУ ”Цар Симеон I ” и да се извърши реконструкция на плувен басейн в СОУ”П.К.Яворов” по предоставени проекти от Възложителя по обособени позиции.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000 (E018) , 45212200, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради (За училищни цели)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрената документация. Изпълнението да е съгласно изискванията на ПИПСМР и всички действащи към момента на изпълнение наредби за строителство. Вложените материали следва да отговарят на действащите стандартизирани норми.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

10.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.26, ал.2 от НВМОП, гаранцията за участие за всяка обособена позиция се определя в размер до 0,5 % от стойността на всяка обособена позиция, определена като абсолютна сума в документацията за участие,представена като банкова гаранция или паричен депозит,внесен по банкова сметка.Гаранцията за изпълнение на договора, съгласно чл.26, ал.3 от НВМОП се определя на 1.5 % от стойността на договора за всяка обособена позиция.Гаранциите се внасят с платежно нареждане кюм бюджет по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва от Бюджета на Община Варна за 2007г. - функция "Образование"

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл.6, ал.2 от НВМОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние на участника-оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-нотариално копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларации по чл.13, ал.1, т.5 и т.8 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от кандидата; застраховка за професионална отговорност- копие;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация, съдържаща списък на договорите за строителство изпълнени през последните 5 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, посочващи стойността, датата и мястото на строителството, както дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;списък на технически лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката и въвеждането на обектите в експлоатация; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, доказани със съотвената документация; документи, доказващи наличие на производствена, складова, техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника; авторефернция и др. документи описани в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/07/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи на стойност - 60.00 лв.с ДДС може да се закупи всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) срещу заплащане на сумата в брой в Общинско предприятие “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА” – гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет.5, тел.: 30-19-68, факс 30-35-84 от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч.Комплекта офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 10:30
Място

ОП"Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев"№92ет.5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за възлагане на малката обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение № 2179/21.06.2007г. на Кмета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Изграждане на нов физкултурен салон в ОУ "Цар Симеон I" в община Варна"
1) Кратко описание

Изграждане на нов физкултурен салон в ОУ "Цар Симеон I" в община Варна.При изпълнение на поръчката следва да се извърши изграждане на нов физкултурен салон в ОУ "Цар Симеон I" в община Варна по предоставени проекти от Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000 (E018) , 45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради (За училищни цели)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

3) Количество или обем

Съгласно одобрената документация. Изпълнението да е съгласно изискванията на ПИПСМР и всички действащи към момента на изпълнение наредби за строителство. Вложените материали следва да отговарят на действащите стандартизирани норми.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 10.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Извършване на реконструкция на плувен басейн в СОУ "П.К.Яворов" в Община Варна"
1) Кратко описание

Извършване на реконструкция на плувен басейн в СОУ "П.К.Яворов" в Община Варна. При изпълнение на поръчката следва да се извърши реконструкция на плувен басейн в СОУ "П.К.Яворов" в Община Варна по предоставени проекти от Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000 (E018)

Описание:

Строителни и монтажни работи (За училищни цели)

3) Количество или обем

Подробно описано в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение