РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Рехабилитация на ул."Софроний Врачански" от о.т. 173 до о.т.236 с дължина 0+589,50 км.гр.Любимец".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
гр.Любимец
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Подготвителни работи-Разваляне на стари бордюри на бетонова основа , Разкъртване на съществуваща асфалтобетонова настилка с дебелина 4см, Разваляне на стари тротоари , Изкоп земни почви , Нивелетно фрезоване , Събиране на купове , товарене на превозно средство и превоз на 5 км.на строителни отпадъци и земни почви ; Пътни работи -подробно описани в Работния проект, Асфалтови работи-подробно описани в работния проект.Средствата за изпълнение на поръчката са в размер на 352 112 лв. с ДДС.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233142
Описание:
Работи по ремонт на пътища
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Средствата за изпълнение на поръчката са в размер на 352 112 лв. с ДДС.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие е банкова или парична сума в размер на 3000 лева. Гаранция за изпълнение на договора е 2% от стойността на поръчката и се представя при сключване на договора.Банкова сметка на Община Любимец -ОББ АД Любимец BG 74 UBBS 80023300145633 BIC:UBBSBGSF
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
по банкова сметка съгласно договор за изпълнение
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта да съдържа :копие от съдебно решение за регистрация на кандидата , според изискванията на ТЗ ,удостоверение за актуално състояние ,както и останалите изискуеми документи описани в чл.13 , ал.1 от НВМОП ; БУЛСТАТ ,заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация , декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 , ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП. Отстраняват се от участие кандидати ,които не отговарят на изискванията на чл.47 , ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП. Предлаганата с офертата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена".Ще бъдат отхвърлени оферти , които надвишават финансовия ресурс.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от годишния баланс . 2.Отчет за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят списък на изпълнените подобни проекти на стойност над 400 000 лв.за последните пет години придружен от препоръки за добро изпълнение ; Кандидатите да представят описание на техническото оборудване –собствено или наето , необходимо за изпълнение на поръчката.
Кандидатите да представят списък на техническите лица , включително и тези , отговарящи за контрола на качеството, Декларация за техническото оборудване , с което разполага участникът за изпълнение на поръчката за строителство , Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/07/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде закупена от стая №2 на Община Любимец , всеки работен ден.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Заседателна зала на ОбА гр.Любимец
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Лица , учавстващи в процедурата или упълномощени такива.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10-дневен от уведомяването му за съответното решение или действие
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление