Версия за печат

00303-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ВЕЛИКИ ПРЕСЛАВ: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КМЕТ НА ОБЩИНА ВЕЛИКИ ПРЕСЛАВ, УЛ. БОРИС СПИРОВ 58, За: ИВАН КАЛЧЕВ - ГЛ.СПЕЦИАЛИСТ ТСУ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9850, ВЕЛИКИ ПРЕСЛАВ, Тел.: 0538 3333, E-mail: obstinavp@ro-ni.net, Факс: 0538 4537

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на обект"Допълнително водоснабдяване на селата Драгоево, Мокреш, Миланово, Златар и Суха река" община Велики Преслав

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Драгоево, Мокреш, Миланово, Златар, Суха река, община В. Преслав
Код NUTS: BG133
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обектът на обществената поръчка включва изграждане на водопровод за питейна вода от с. Драгоево до с. Мокреш, с. Златар и Суха река.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият обем СМР е посочен в количествена сметка, в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е абсолютна сума в размер на 10 000 / десет хиляди/ лева, а гаранцията за изпълнение на договора - 30 000 / тридесет хиляди / лева. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя: ОББ АД гр. В. Преслав, BIC UBBSBGSF, IBAN BG290 BBS 80023300130438 или банкова гаранция, като участниците и определеният изпълнител сами избират формата на гаранцията за участие, съответно - за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на обекта ще се осигурява чрез държавния бюджет и европейските фондове.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 13, ал. 1 от НВМОП участниците представят: 1/ удостоверение за актуално състояние и документи, удостоверяващи регистрация - съдебна, по ЗДДС, БУЛСТАТ/ ЕИК по ДОПК; 2/ декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 3/ декларация за липса на оБстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, 4/ съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП- удостоверение за актуална съдебна регистрация.5/декларация по чл. 13, ал. 8 от НВМОП;6/ срок на изпълнение на строителството; 7/ декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнението и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 8/ предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП участниците представят: 1/ удостоверение от банка/и;2/ годишен финансов отчет и баланс за предходна финансова година, надлежно заверени;3/ информация за общия оборот на строителство, обект на настоящата поръчка, за последните три години, в зависимост от датата на учредяване и/или започване на дейността.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 51 от ЗОП участниците представят: 1/ спикък на договорите за строителство, изпълнени за последните пет години, придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, в които се посочват стойността, датата, мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;2/ списък на техническите лица, специалисти в строителството, придружен с документи, удостоверяващи образованието и квалификацията им.3/ декларация, съдържаща техническото оборудване на участника, с което разполага за изпълнение на поръчката; 4/ доказателства за наличието на документ/и, удостоверяващи застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за 2007 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава срещу невъзстановима сума - 150 лв. без ДДС, 180 лв. с ДДС , внесена в брой в касата на община В. Преслав или платена по банков път: ОББ АД гр. В. Преслав, BIC UBBSBGSF, IBAN BG54 UBBS 80028413872600; вид плащане - 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. В. Преслав, ул. Борис Спиров 58, Общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Финансирането ще се осъществява чрез държавния бюджет и фондове на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША 18, Р. БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от датата на уведомяване.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ