РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изграждане на обект"Допълнително водоснабдяване на селата Драгоево, Мокреш, Миланово, Златар и Суха река" община Велики Преслав
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с. Драгоево, Мокреш, Миланово, Златар, Суха река, община В. Преслав
Код NUTS:
BG133
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Обектът на обществената поръчка включва изграждане на водопровод за питейна вода от с. Драгоево до с. Мокреш, с. Златар и Суха река.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45332200
Описание:
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общият обем СМР е посочен в количествена сметка, в документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е абсолютна сума в размер на 10 000 / десет хиляди/ лева, а гаранцията за изпълнение на договора - 30 000 / тридесет хиляди / лева. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя: ОББ АД гр. В. Преслав, BIC UBBSBGSF, IBAN BG290 BBS 80023300130438 или банкова гаранция, като участниците и определеният изпълнител сами избират формата на гаранцията за участие, съответно - за изпълнение.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането на обекта ще се осигурява чрез държавния бюджет и европейските фондове.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 13, ал. 1 от НВМОП участниците представят: 1/ удостоверение за актуално състояние и документи, удостоверяващи регистрация - съдебна, по ЗДДС, БУЛСТАТ/ ЕИК по ДОПК; 2/ декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 3/ декларация за липса на оБстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, 4/ съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП- удостоверение за актуална съдебна регистрация.5/декларация по чл. 13, ал. 8 от НВМОП;6/ срок на изпълнение на строителството; 7/ декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнението и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 8/ предлагана цена.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП участниците представят: 1/ удостоверение от банка/и;2/ годишен финансов отчет и баланс за предходна финансова година, надлежно заверени;3/ информация за общия оборот на строителство, обект на настоящата поръчка, за последните три години, в зависимост от датата на учредяване и/или започване на дейността.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 51 от ЗОП участниците представят: 1/ спикък на договорите за строителство, изпълнени за последните пет години, придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, в които се посочват стойността, датата, мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;2/ списък на техническите лица, специалисти в строителството, придружен с документи, удостоверяващи образованието и квалификацията им.3/ декларация, съдържаща техническото оборудване на участника, с което разполага за изпълнение на поръчката; 4/ доказателства за наличието на документ/и, удостоверяващи застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за 2007 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава срещу невъзстановима сума - 150 лв. без ДДС, 180 лв. с ДДС , внесена в брой в касата на община В. Преслав или платена по банков път: ОББ АД гр. В. Преслав, BIC UBBSBGSF, IBAN BG54 UBBS 80028413872600; вид плащане - 447000
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр. В. Преслав, ул. Борис Спиров 58, Общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Финансирането ще се осъществява чрез държавния бюджет и фондове на ЕС.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША 18, Р. БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
В 10-дневен срок от датата на уведомяване.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление