Версия за печат

00233-2007-0063


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НК "Железопътна инфрраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: д-р инж. Ани Францова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323596, E-mail: afrants07@abv.bg, Факс: 02 9323920

Място/места за контакт: д-р инж. Ани Францова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане и ремонт на железопътната инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хербициди за премахване на растителността по железопътните линии.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Складове на Изпълнителя на територията на Република България.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на хербициди за премахване на растителността по железопътните линии по количества

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24230000 (Y009)

Описание:

Хербициди (Проектиране и строеж)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

26 000 - литри

ІІ.2.2) Опции

ДА

Прогнозен график за ползване на тези опции в дни

7

Минимален брой подновявания: 3, Максимален брой подновявания: 5
Прогнозен график за следващи поръчки в дни

7

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 2 500 /две хиляди и петстотин / лева със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора - в размер на 5 % от договорената стойност без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на изпълнение на договора или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ”, банка ПИБ София, IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Цената се представя в лева без ДДС, като се посочи единичната цена в лв./литър и обща стойност, с включени разходи за опаковка, маркировка, съхранение, транспорт, застраховка и др., а при внос от страни извън ЕС – и митнически сборове и такси, франко склад на изпълнителя на територията на Република България. Транспортните разходи от склада на Изпълнителя до предназначението им са за сметка на Възложителя. 2. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, срещу представяне на фактура в оригинал, приемно-предавателен протокол, сертификат за качество и сертификат за произход в оригинал, издадени от производителя, по партиди. Плащането се извършва до 20 работни дни след представяне на документите за извършване на плащане. НК “ЖИ” не предвижда авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП води до отстраняване на участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП: - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия. - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата на започване на дейността.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участниците доказват техническите си възможности и /или квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1, и т. 6 от ЗОП: - списък на основните договори за доставки на хербициди, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Препоръките се представят под формата на копие, заверено от участника в процедурата; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; документ за регистрация по ISO 9001:2000 на завода – производител или еквивалентен такъв. 2. Участниците представят: - списък с адресите на складовете на територията на Република България; - декларация, съдържаща пълна биологична характеристика на хербицида с посочен хербициден ефект - минимум 6 /шест/ месеца, съобразена с Техническата спецификация на Възложителя; - указания за ползване на хербицида на български език; - информационен лист за безопасност на хербицида; - етикет на български език, съгласно Наредба за условията и реда за етикиране на продукти за растителна защита, обн. в ДВ, бр. 54/13.06.2003 год.; - удостоверение за разрешаване предлагането на пазара и употребата на продукта за растителна защита или удостоверение за удължаване на разрешението за предлагане на пазара и употреба на продукт за растителна защита, издадени от Националната служба за растителна защита /НСРЗ/ въз основа на Заповед на министъра на земеделието и горите за разрешаване на пазара и употребата на продукти за растителна защита, съгласно чл. 15 б, ал. 1 от Закона за защита на растенията (ДВ,бр. 91/10.10.1997 год.) или протокол за биологична ефикасност и експертна оценка на токсикологичната комисия към Национален център по опазване на общественото здраве. 3. Участниците, които не са производители представят документ от производителя, доказващ правото им, да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, заверена спецификация за 2007 г., пълномощно за търговско посредничество и др. на български език (в оригинал или нотариално заверено копие).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/08/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в НК ”ЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 4, стая 412, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 12:45 до 16:45 часа, до изтичане на крайния срок за получаване на офертите, срещу невъзвръщаема сума в размер на 100 лева без ДДС, внесена в касата на компанията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/08/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на всички участници.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № ... / ..... 2007 г.на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на открита процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 0035902 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 0035902 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 0035902 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 0035902 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ