Версия за печат

00692-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул."Димитър Моллов" № 1, За: Росица Алексиева, България 1709, София, Тел.: 02 9759130, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759012

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на течен кислород за медицински цели за нуждите на УМБАЛ “Света Анна” София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Света Анна" - София АД - станция "Медицински газове"
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и снабдяване на течен кислород за нуждите на УМБАЛ “Света Анна” София по предварителна писмена заявка.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24111170

Описание:

Кислород

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизително 450 тона.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. със срок на валидност 90 дни от крайния срок на подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение се представя от участника определен за изпълнител при сключване на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛ "Света Анна" София АД; Парична сума, преведена по банкова сметка ПИБ - IBAN BG79FINV915010BGN0970T, BIC FINVBGSF, клон "Драган Цанков" на името на УМБАЛ "Света Анна" София АД. Задържане и освобождаване на гаранциите - по реда на чл. 28 и чл. 29 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: в левове, по банков път, отложено, не по-малко от 60 календарни дни от датата на доставката, представяне на фактура, приемателно-предавателен протокол, писмена заявка от Възложителя и сертификат за качество.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за първоначална съдебна регистрация; Удостоверение за актуално съдебно сътояние; Документ, удостоверяващ данъчна регистрация и по ЗДДС; Документ, удостоверяващ регистрация по БУЛСТАТ; Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Декларация по чл. 13, ал. 1, т. 5 от НВМОП. Разрешение за работа със съдове, работещи под налягане, издадено от Държавна агенция по метрология и технически надзор. Сертификат, удостоверяващ, че доставяния кислород за медицински цели отговаря на БДС. Всичики документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл. 21 от НВМОП ще бъдат отстранени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от последния годишен счетоводен отчет и баланс на участника - нотариално заверени.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация съдържаща списък на основните договори за доставка на течен кислород извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/08/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
125 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията е 150 /сто и петдесет лева/ с ДДС. Документацията се получава всеки работен ден от 10.00 до 15.00 часа в деловодството на УМБАЛ "Света Анна" София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, след предварително заплащане на цената на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. Младост 1, ул."Димитър Моллов" № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или изрично писмено упълномощени от тях лица. Пълномощниците представят писменно пълномощно, в което е посочено правото им да присъстват на конкретната процедура.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - посочен в чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкурунцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ