00692-2007-0012
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул."Димитър Моллов" № 1, За: Росица Алексиева, България 1709, София, Тел.: 02 9759130, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759012
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на течен кислород за медицински цели за нуждите на УМБАЛ “Света Анна” София АД.
Доставка и снабдяване на течен кислород за нуждите на УМБАЛ “Света Анна” София по предварителна писмена заявка.
24111170
Описание:
НЕ
НЕ
Приблизително 450 тона.
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. със срок на валидност 90 дни от крайния срок на подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение се представя от участника определен за изпълнител при сключване на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛ "Света Анна" София АД; Парична сума, преведена по банкова сметка ПИБ - IBAN BG79FINV915010BGN0970T, BIC FINVBGSF, клон "Драган Цанков" на името на УМБАЛ "Света Анна" София АД. Задържане и освобождаване на гаранциите - по реда на чл. 28 и чл. 29 от НВМОП.
Начин на плащане: в левове, по банков път, отложено, не по-малко от 60 календарни дни от датата на доставката, представяне на фактура, приемателно-предавателен протокол, писмена заявка от Възложителя и сертификат за качество.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
ДА
Стойността на документацията е 150 /сто и петдесет лева/ с ДДС. Документацията се получава всеки работен ден от 10.00 до 15.00 часа в деловодството на УМБАЛ "Света Анна" София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, след предварително заплащане на цената на документацията.
Български
90
Административната сграда на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. Младост 1, ул."Димитър Моллов" № 1.
Законните представители на участниците или изрично писмено упълномощени от тях лица. Пълномощниците представят писменно пълномощно, в което е посочено правото им да присъстват на конкретната процедура.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Срок за подаване на жалби - посочен в чл. 120, ал.2 от ЗОП
Комисия за защита на конкурунцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
28.06.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ