Версия за печат

00385-2007-0015


Обявление за обществена поръчка

BG-Пазарджик: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

община Пазарджик, бул. "България" №2, За: Костадин Малинин, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 443047; 0899 266228, E-mail: secretary@pazardjik.bg, Факс: 034 442495

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Превоз на ученици до 16–годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г. на територията на община Пазарджик”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2
Основно място на изпълнение: На територията на община Пазарджик
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет „Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г. на територията на община Пазарджик”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

15.09.2007 г. 

Завършване

15.06.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума в размер на 2000 лева, преведена с платежно нареждане на сектор “Образование” – IBAN BG-69 SOMB 91303314473401, BIG-SOMBBGSF, “Общинска банка” АД, клон Пазарджик. 3. Гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция или парична сума в размер на 4000 лева, преведена с платежно нареждане на сектор “Образование” – IBAN BG-69 SOMB 91303314473401, BIG-SOMBBGSF, “Общинска банка” АД, клон Пазарджик. В противен случай договор за обществена поръчка не се подписва с кандидата, определен за изпълнител. 4. Гаранцията се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева по банков път, на отсрочено плащане – 20 /двадесет/ дни след изтичане на календарния месец и представяне на пътен лист, протокол на пътните листове за съответния месец и фактура отговаряща на Закона на счетоводството и Закона за ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за регистрация на участника: а/ съдебно решение за регистрация на фирмата – нотариално заверено копие; б/ регистрация в Националната агенция за приходите – нотариално заверено копие; в/ удостоверение за актуално състояние /издадено не по – рано от един месец от крайната датата за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; г/ ЕИК по регистър БУЛСТАТ – нотариално заверено копие;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ копие от годишния счетоводен баланс за 2006г. и от отчета за приходите и разходите на участниците за 2006г. – вярно с оригинала /подписано и подпечатано от участника/; б/ декларация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката, за последните три години – вярно с оригинала /подписано и подпечатано от участника/;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ декларация за основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите – подписана и подпечатана от участника и придружена от препоръки за добро изпълнение; б/ лицензия за обществен превоз на пътници на територията на Република България; в/ подробна декларация за оборудването - машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката и възможностите за осигуряване на качество;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да притежава достатъчен брой автобуси/микробуси и резервни такива за осигуряване на 100% изпълнение на маршрутните разписания (минимум 10 МПС).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Наредба № 33 от 3.11.1999

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 83.4 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документация за участие в откритата процедура до 12.00 часа на 20.08.2007г. от “Център за информация и услуги на гражданите” – гише “Информация и ксерокс” в сградата на община Пазарджик, срещу 100 лв. с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/08/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

50

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Отварянето и разглеждането на предложенията ще се извърши от 14.00 часа на 21.08.2007г., в „Стъклена зала”, на II-я етаж в сградата на община Пазарджик.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при отварянето, разглеждането и оценяването на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Маршрут: с.Априлци - с.Гелеменово и обратно;
1) Кратко описание

„Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г."

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 15.09.2007 г. , Дата за завършване: 15.06.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Маршрут: с. Ляхово – с.Братаница – с.Ляхово – с.Паталеница – Црънча – Дебращица – Црънча – Паталеница /сутрин/
1) Кратко описание

„Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г."

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 15.09.2007 г. , Дата за завършване: 15.06.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Маршрут: с.Добровница - гр.Пазарджик и обратно;
1) Кратко описание

„Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г."

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 15.09.2007 г. , Дата за завършване: 15.06.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Маршрут: с.Драгор - гр.Пазарджик и обратно;
1) Кратко описание

„Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г."

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 15.09.2007 г. , Дата за завършване: 15.06.2008 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Маршрут: с.Цар Асен - с.Росен и обратно;
1) Кратко описание

„Превоз на ученици до 16 – годишна възраст със специализиран транспорт през учебната 2007/2008г."

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60113100

Описание:

Превоз на деца и ученици с автобусен транспорт

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1 към конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 15.09.2007 г. , Дата за завършване: 15.06.2008 г.