Версия за печат

00051-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Видин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл."Бдинци" N2, За: инж.Георги Кардашимов, България 3700, Видин, Тел.: 094 609467, E-mail: mayorvidin@vidin.net, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Дирекция "ТРБО" и ЕООС"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Видин, пл."Бдинци" N2, За: Сашка Гергова/Йорданка Пекова, България 3700, Видин, Тел.: 094 609402, E-mail: mayrvidin@vidin.net, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Информационен център - техническо деловодство

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Видин, пл."Бдинци" N2, За: Мария Веселинова, България 3700, Видин, Тел.: 094 609402, E-mail: mayrvidin@vidin.net, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Информационен център - общо деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Основен ремонт на ул."Цар Иван Асен II" - от ул."Плиска" до бул."Панония"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Видин
Код NUTS: BG111
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката касае изкърпване на компроментираните участъци, фрезоване и машинно полагане на изравнителен слой от неплътна асфалтова смес за оформяне на напречните и надлъжните наклони, машинно полагане на плътна асфалтова смес. Повдигане на РШ ,ОШ и СК.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Единични цени за дадените видове СМР към документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие 1400 лв., определена като абсолютна сума в одобрената от възложителя документация за участие , може да е представена като банкова гаранция или паричен депозит , внесен по банковата сметка на Общината - BG81ABG7496300126603 BIC:IABGBGSF при Интеренешенъл Асет Банк.Банковите разходи , когато участникът е избрал банкова гаранция по откриване на гаранцията , са за сметка на участника.Валидността на гаранцията следва да бъде не по - малка от срока на валидност на предложението.На основание чл.26, ал.3 от НВМОП, гаранцията за изпълнение на договора се определя на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Банков кредит

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние на участника; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, 2 и 5 от ЗОП;декларации по чл.13,ал.1,т.5 и т.8 от НВМОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 от ЗОП - баланс и отчет за приходи и разходи за предходната година - копие, заверено с печат и подпис на участника; информация за общия оборот на строителството за последните три години за подбен вид поръчки
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгл.чл.51 от ЗОП - декларация, съдържаща списък на основните договори за подобно строителство през последните 3 години, вкл.стойностите, датите и възложителите,придружени с препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и ръководния персонал;
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от САшка Гергова/Йорданка Пекова/ в Информацоинния център на Общината, всеки работен ден от 9.00 часа до 16.00 часа , срещу заплащщане на цената в касата на Общината , в срок до 06.08.2007г. до 16.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Видин, Заседателна зала на 6-ия етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ