I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
СО РАЙОН СЕРДИКА, Бул. КН.Мария Луиза 88, За: инж.МАРИЯ КАМЕНОВА, БЪЛГАРИЯ 1202, СОФИЯ, Тел.: 02 9218050, E-mail: serdika@serdika.com, Факс: 02 8312095
Място/места за контакт: инж.АЛЕКСАНДЪР ЗАРЕВ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: serdika.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
СМР ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ЕДНО ГИШЕ В РАЙОН СЕРДИКА
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
СОФИЯ
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
СМР ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ЕДНО ГИШЕ В РАЙОН СЕРДИКА
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45214100
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно количествено стойностни сметки
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 79999, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 80000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 500 лв Гаранция за изпълнение - 1000 лв
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл. 13 от НВМОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50 ,ал.1 , т. 2 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл. 51 , ал. 1 , т. 2 и 4 от зоп
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/07/2007 00:00 Час: 16:45
Условия и начин на плащане
На касата на р-н "Сердика", бул. "Мария Луиза" № 88, партер
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.07.2007 г. Час: 16:45
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
бул. КН .Мария Луиза 88 - Заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или тихните опълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpacadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 -дневен срок след уведомяване на решението
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
СО район "Сердика", бул. "Кн. Мария Луиза" № 88, България 1202, София, Тел.: 02 9218050, E-mail: serdika@serdika.com
Интернет адрес/и:
URL: serdika.com.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление