I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Общинска администрация, ул."Хр.Ботев"№1, За: Тефик Халилов Шидеров, България 4824, с.Борино, Тел.: 03042 2627, Факс: 03042 2682
Място/места за контакт: Общинска администрация
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изграждане улица от о.т.51 до о.т. 64 по ПУП-с.Буйново
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Община Борино
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Изграждане улица от о.т. 51 до о.т. 64 по ПУП-с.Буйново
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Да отговарят на условията предвидени в ЗОП и съгласно документацията за участие в процедурата
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Гаранцията за участие е парична сума, равняваща се на 2000 лв. внесена в бр. в касата на ОбА-Борино.Гаранцията за изпълнение е парична сума равняваща се на 3000.00 лв., внесена в бр. в касата на ОбА-Борино.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допускат участие на кандидати, които не отговарят по чл.47 ал.2 - ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация, декларация за участие материална база,доказан опит на участника при даден вид услуга
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: материална база,доказан опит на участника при даден вид услуга
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/07/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Плащанията се извършват по банков път с предвидена възможност за разсрочване на плащането, но не по-малко от 30 дни за всяка доставка.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 15:00
Място
Общинска администрация с.Борино
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9887315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Общинска администрация, ул."Хр.Ботев"№1, България 4824, с.Борино, Тел.: 03042 2040, Факс: 03042 2682
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление