Версия за печат

00652-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр.Септември: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, За: инж.Пенка Василева, Р.България 4490, гр.Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: obsept@septemvri.com, Факс: 03561 2484

Място/места за контакт: Община Септември

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Реконструкция и модернизация на сградния фонд и системите за енергопотребление на ОУ "Христо Ботев" с.Семчиново", съгласно одобрен проект.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОУ "Христо Ботев" с.Семчиново
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Реконструкция и модернизация на сградния фонд и системите за енергопотребление на ОУ "Христо Ботев" с.Семчиново", съгласно одобрен проект. Изпълнението на СМР на обекта ще бъде поетапно и след осигуряване на средства в бюджета на Община Септември.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителни и монтажни работи по изпълнение на обект: "Реконструкция и модернизация на сградния фонд и системите за енергопотребление на ОУ "Христо Ботев" с.Семчиново", съгласно одобрен проект.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 1 000 лв. 2.Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември в размер на 3% от стойността на сключения договор за всеки етап, съобразно осигурените средства за изпълнение на обекта в бюджета на Община Септември.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта следва да бъдат предвидени в бюджета на Община Септември. Плащането ще се извършва поетапно, с оглед осигурените бюджетни средства, в български лева, по банков път, отсрочено, съгласно представената оферта, след представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на строително-монтажните работи на обекта ще започне след осигуряване на средства в бюджета на Община Септември. Изпълнението ще бъде поетапно, с оглед осигурените средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за съдебна регистрация. 2. Удостоверение за актуално състояние към 01.06.2007г. 3. Копие от документа за регистрация в МФ, НАП. 4. Копие от документа за закупена документация за участие 5. Копие от заверения годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г. 6. Копие от документа за гаранция за участие 7. Застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - нотариално заверено копие. 8. Списък на изпълнени подобен вид обекти за периода 2004-2006 година. 9.Референции /препоръки/ за добро изпълнение. 10. Документи удостоверяващи техническите възможности : А.Списък с описание на пълен набор собствена и наета специализирана техника, с която разполагат за изпълнение на поръчката. Б.Списък на техническите лица , включително на тези , отговарящи за контрола и качеството, с приложение на документите, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 12.Декларация, че в предложената цена е спазено условието за минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.10 от Закона за обществените поръчки. 13.Декларация за срок на валидност на офертата. 14.Декларация за срок на изпълнение 15.Декларация за участие на подизпълнители. 16.Предлагана цена и начин на плащане. Всички документи, които се представят като копия следва да бъдат заверени от лицето, представляващо участника и подпечатани с печата на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от заверен годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2004г., 2005г. и 2006г.; списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години; референции /препоръки/ за добро изпълнение; годишната оперативна печалба на участника за последните две години трябва да бъде положителна. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на техническите лица, които участника ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат професионален опит; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и ръководните му служители и на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на договора; списък на материалите и всички доставки предназначени за ползване в работите, указващ техния произход; работна програма с кратко описание на основните дейности, указваща последователността и предлагания график за извършване на работите, указване на броя, вида и капацитета на оборудването и персонала, които участникът предлага да използва при изпълнение на поръчката. Документи за горните обстоятелства следва да представят поотделно и всички съдружници в обединение/консорциум и всички подизпълнители на участниците в търга.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/07/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документация за участие в откритата процедура до 17:00 часа на 17.07.2007г. от Информационния център на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, срещу сумата от 200 лв., вносима в касата на Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/07/2007 00:00 Час: 15:00
Място

Административната сграда на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците, подали оферти за участие в откритата процедура или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, гр.София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, Р.България 4490, гр.Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: obsept@septemvri.com, Факс: 03561 2484

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ