РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
гр.Благоевград
Код NUTS:
BG213
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
„ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД”
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
74222000
Описание:
Архитектурно проектиране
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно техническо задание
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 900 лв. с ДДС
Гаранцията за добро изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник:
1. при който са на лице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП:
2. е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие.
3.е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -копие от « Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата.;
-заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години оформени съгласно ЗС;
- справка за общия оборот и оборота от сключени договори за услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години. Общият оборот за последните три години взети заедно следва да бъде не по- малко от 180 000 лв. ( по образец )
Минимални изисквания: - Общият оборот за последните три години взети заедно следва да бъде не по- малко от 180 000 лв. ( по образец )
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори, относими към предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите( по образец );
- Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за услуги, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите ( по образец );
-Препоръки за добро изпълнение на договорите по от предишни възложители;
-Документ за членство на участника в браншови организации;
-Списък, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката, придружен с професионални автобиографии; документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (по образец) .
-Списък на правоспособните проектанти, ще вземат участие при изпълнение предмета на поръчката, придружен с удостоверения за придобита пълна проектантска правоспособност, професионални автобиографии и копие от трудова книжка
- Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. ( непредставянето на сертификат, не води до отстраняване на участника)
Минимални изисквания: -участникът следва да е изпълнил минимум 3 договора с предмет сходен с предмета на поръчката
- правоспособните проектанти, посредством които ще се извърши предмета на поръчката да имат минимум 7 год. трудов стаж
- в състава на лицата, посредством който ще се изпълни предмета на поръчката следва да бъде включено и лице, притежаващо удостоверение по чл. 83, ал.6 от ЗООС.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/07/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Сумата следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по сметка: IBAN BG 86 BNBG 9661 3000 1663 01 BNBGBGSD
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
законни или упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление