РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на стоманени изделия и ВиК части.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр.София
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставките на стоманени тръби, ст.фасонни части, ст.фланци, пожарни хидранти, въздушници, клапи, вентили, тротоарни спирателни кранове, спирателни кранове, ламарина от различни метали, бетонно желязо, профилно желязо - по приложения от тръжната документация - в количества, размери и видове ще се изпълняват след заявка според експлоатационните нужди.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
27000000, 27321200, 28528920, 28528940, 28511100, 28112314, 28112382, 28412000, 28413000, 28414000, 28415000, 28415100, 28415200, 28415300, 28417400, 28417500, 28800000, 29131210, 29131240, 29131270
Описание:
Основни метали и свързани с тях продукти
Плосковалцовани продукти от стомана
Метални пръти
Метални листове
Водопроводни кранове
Фланци за захващане на тръбопроводи
Шибъри
Железен тел за ограда
Метална мрежа
Скоби, пирони, тапицерски гвоздеи, кабърчета
Тел, навита на рула
Аксесоари за заваряване
Материали за заваряване
Материали за запояване с мек или твърд припой
Железарски изделия
Шлосерски изделия
Строителни материали и свързани с тях изделия
Спирателни кранове с вертикален дисков обтуратор
Спирателни кранове със сферичен клапан (разположен по посока на флуида)
Спирателни кранове
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
По данни от предходни години общият обем на доставките за една година е от 100хил.лв до 150хил.лв без ДДС.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 100000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 150000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Банкова или парична гаранция, внесена в касата на Дружеството всеки работен ден от 8.30ч до 16.00ч или по банков път по сметка BG21CECB97901041084800CECBBGSF в ЦКБ АД клон София. Гаранция за участие в размер на 1500лв и гаранция за изпълнение на договора, 5% от стойността му, в размер на 6500лв.Сроковете и условията за задържане или освобождаване на гаранциите са съгласно чл.28, 29 и 30 от НВМОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Със собствени средства на възложтилея, в левове, по банков път.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.13, ал.1, т.1, 3, 4 и 5, ал.4 и ал.5 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1, т.1, 3 и 6 от ЗОП. Описание и проспекти на стоките, които ще се доставят. Документите издадени на чужд език да се представят на български съгласно изискванията на ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 20 от 01.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на Дружеството, всеки работен ден от 8.30ч до 16.00ч, гр.София, бул."Рожен" №15.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр.София, бул."Рожен" №15.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Надлежно упълномощени представители на участниците в процедурата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно условията на чл.120 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление