РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Ремонт на улици от уличната мрежа на гр. Съединение"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр. Съединение
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Малка обществена поръчка за строителство. Ремонт на улици със и без асфалтова настилка на територията на гр. Съединение. Подлежащите на ремонт улици се определят от Възложителя според конкретната нужда от ремонт, до обема на разполагаемия финансов ресурс.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количество на подлежащите на изпълнение СРР - съгласно определеното от Възложителя, според приоритетната нужда от ремонтиране на повредени участъци, в рамките на разполагаемия финансов ресурс на Възложителя.
Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в конкурса:1% от прогнозната стойност без ДДС - 1 000 лева;
Гаранцията за изпълнение на договора е 2 % от очакваната стойност на сключения договор.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
общински бюджетни средства
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на кандидата или копие от документ за самоличност; Удостоверение за актуално състояние; доказателства за икономическо и финансово състояние; документ за технически възможности и квалификации на кандидата; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и чл.47, ал.2 от ЗОП и по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; подизпълнители / ако се предвижда участието им /; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена; срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; други документи посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния финансов отчет за предходните две години, с изключение на новорегистрираните; информация за общия оборот и оборота на стоките за последните три години; други документи, доказващи икономическите и финансови възможности на кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство през последните две години, включително стойностите, датите, възложителите; описание на техническото оборудване за изпълнение на поръчката и приложени документи за собственост; документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководния персонал, ангажиран в изпълнението на поръчката; други предвидени в документацията за участие.
Минимални изисквания: Кандидатът следва да притежава собствено техническо оборудване за изпълнение на всяка една от дейностите от предмета на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/07/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документация може да се получи всеки работен ден от 9,00 до 17,00 часа от гише "Информационен център" в сградата на община Съединение след представяне на платежен документ за внесена такса от сто лева в касата на община Съединение.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 13:00
Място
Заседателна зала на община Съединение
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9860958
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от уведомяването му за съответното решение.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9860958
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление