Версия за печат

00019-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Монтана: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА МОНТАНА, ул. "Извора" № 1, За: Лозка Никова - гл. експерт училища и обслужващи звена, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394266, E-mail: ob_montana@abv.bg, Факс: 096 300401

Място/места за контакт: Дирекция "Хуманитарни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Нели Димитрова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Център за информация и услуги на граждани - каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Нели Димитрова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Център за информация и услуги на граждани - каса

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: орган на местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на инженеринг за енергоефективни дейности с гарантиран резултат и ремонт на фасадните стени на сградите, използвани за нуждите на I ОУ "Св. св. Кирил и Методий" и VI ОУ "Любен Каравелов"– град Монтана"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Монтана
Код NUTS: BG112
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката представлява инженеринг за енергоефективни дейности с гарантиран резултат, като целта е реализирането на посочената в техническото задание към тръжната документация икономия на енергия от обекта, в MWh и достигане на стойност на обобщената енергийна характеристика за всяка от сградите, позволяваща сертифицирането й за енергийна ефективност. Инженерингът е разделен на два етапа: Етап 1, включващ обследване за енергийна ефективност, проектиране на набелязаните енергоефективни мерки и изпълнение на мерките, чрез съответните строително-монтажни работи. Успоредно с енергоефективните дейности, през този етап ще трябва да се извърши и ремонт на външните фасадни стени на сградите от обекта, по които не е предвидено полагането на топлоизолация. Етап 2 включва мониторинг на енергийното потребление с доказване на постигнатия гарантиран резултат и изплащане на инвестицията.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74230000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно посоченото в техническото задание на разработената тръжна документация.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 200000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 250000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

65


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 500 лв. , внесена под формата на парична сума в касата на Община Монтана (стая №118) или по сметка на Община Монтана: ТБ "Алианц България" АД, клон Монтана, BG47BUIN76613372690031, BIC BUINBGSF. Гаранцията за изпълнение е парична, в размер на 1 % от стойността на поръчката и се представя при подписването на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на общата стойност на инвестиция се осигурява от изпълнителя. Възложителят ще изплати направените разходи за изпълнение на поръчката през Етап 2 на инженеринга, като изплащането е обвързано с постигането на гарантирания резултат.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участие в процедурата на обединение от няколко физически или юридически лица, обединението трябва да изпълни изискванията, поставени от Закона за обществените поръчки

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние, Удостоверение за данъчна регистрация и БУЛСТАТ, Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, Документ за съдебна регистрация. Документи по чл. 51, ал. 1, т.т.1, 2, 3, 6, 7 и 8 от ЗОП На посочените по-горе изисквания трябва да отговаря всеки от участниците в обединение и заявените подизпълнители. За обследването за енергийна ефективност - Кандидатите да отговарят на условият,а посочени в чл. 18, ал.1 от Закона за енергийната ефективност. Наличие на удостоверение по чл.18, ал.3 от ЗЕЕ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години. Декларация за обезпечаване на паричния поток по договора. Списък на изпълнени поръчки за СМР, и енергоефективни дейности, за последните три години, с посочена - стойност, дата на изпълнение и Възложител.
Минимални изисквания: Регистрация по ЗДДС. Минимален обем СМР за всяка от последните три години, не по-малко от 5 млн.лева. Минимален обем енергоефективни дейности за последните три години - 5 млн.лева. Ликвидни активи, неипотекирано НИ, собствен или привлечен капитал, достатъчни да обезпечат финансирането на СМР.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификат по ISO 9001:2000. Препоръки за добро изпълнение от Възложители по договори за енергоефективни дейности. Автобиографии или ксерокопие от трудовите и служебни книжки, дипломи и професионални свидетелства на лицата, които ще бъдат свързани с изпълнението на поръчката от страна на кандидата. Ксерокопия на документи за удостоверяване на постигнат енергоефективен резултат, за поне една мониторингова година, по най-малко 3 договора с гарантиран енергоефективен резултат, по които кандидатът е изпълнител.
Минимални изисквания: Внедрена система за качество. Професионална и квалификационна обезпеченост на служителите на кандидатите. Кандидатите да имат доказан енергоефективен резултат, поне за една мониторингова година, по най-малко три договора с гарантиран енергоефективен резултат.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
125 BGN
Условия и начин на плащане

в брой на касата на община Монтана.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 17:30
Място

Общинска администрация - Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, посочени в Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ