Версия за печат

00329-2007-0050


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ДМТОСО - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: Валентин Георгиев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822546, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО - МВР

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ДМТОСО - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: Галина Рулева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: ДМТОСО - МВР

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на картечни пистолети - калибър 9х19 мм.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1, ЦОС - МВР
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на картечни пистолети - калибър 9х19 мм.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29630000

Описание:

Огнестрелни оръжия

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на картечни пистолети - калибър 9х19 мм - 45 броя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата -3500.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или оригинална банкова гаранция. Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, Уни Кредит Булбанк, филиал "Батенберг" на името на дирекция МТОСО - МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията за участие/изпълнение на договора, включително при нейното възстановяване, са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията е банкова гаранция, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция, се представя оригиналът й и е със срок на валидност - срока на изпълнение на договора плюс 20 дни. Участникът/изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Условия за образуване на предлаганата цена: 1.1 За доставка от внос – в лева, с включен ДДС и всички дължими мита и такси при вноса, франко място на изпълнение на доставката; 1.2 За доставка от държави – членки на ЕС – в лева, с включен ДДС без мито и всички дължими такси и налози при доставка, франко място на изпълнение на доставката; 1.3 За доставки от територията на страната – в лева, с включен ДДС и всички дължими такси, франко място на изпълнение на доставката. Цената да включва и стойността на опаковката. 2. Начин на плащане - след доставка чрез: платежно нареждане - по банков път в рамките на 20 работни дни след извършване на доставката и след представяне на оригинална фактура и подписан приемо - предавателен протокол от страните по договора. -чрез акредитив - неотменяем, документарен, непрехвърляем, делим, със срок на валидност - срока на изпълнение на поръчката плюс 20 /двадесет/ дни. Ако откритият акредитив е за по-малка стойност от цената на договора, след доставка акредитива се усвоява до пълния размер, а доставките до стойността на договора се заплащат след доставка. Акредитивът е усвоим срещу представена оригинална фактура, издадена от изпълнителя, заверена от представител на възложителя и двустранно подписан приемо - предавателен протокол, утвърден от възложителя. Всяка от страните поема разходите по обслужване на акредитива. Възложителят сам избира формата на плащане и размера на акредитива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника, когато е юридическо лице или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация, а чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; декларация за наличието или липсата на подизпълнителите и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; срок за изпълнение на поръчката; предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие;друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за доставки по обекта на поръчката, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Лицензия с пълен или частичен обхват за извършване на външнотърговска дейност със стоки, посочени в списък СО 3 от Списъка на оръжията и на стоките и технологиите с възможна двойна употреба или разрешително за търговия на територията на страната съгласно Закона за контрол на взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите за тях (ЗКВВООБ). 3. Каталог на предлаганите изделия, издаден от производителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 42 - 051261 от 01.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.98222594, закупуването става в срока за получаване на документацията, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 часа в касата на ДМТОСО-МВР, гр. София, ул. "Княз БорисI" №124. Получава се в стая 503 на дирекцията срещу представяне на документ, доказващ закупуването по сътветния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
31/07/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДМТОСО - МВР

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Писменото искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията, се подава на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ