Версия за печат

00265-2007-0090


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: Румяна Вълева - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3114/, E-mail: r_valeva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия", етаж 6, стая №8

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: инж.Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/

Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството, ет.2

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на скоба комплект =8, корегирана, за ГТЛ 1800 и ГТЛ 2250, черт.№ М 376.03.00.00Т/1 ММИ” – реф.№ 95/2007г. - МОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя, гр.Раднево
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на скоба комплект =8, корегирана, за ГТЛ 1800 и ГТЛ 2250, черт.№ М 376.03.00.00Т/1 ММИ

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29522600

Описание:

Еднокошови екскаватори, багерни екскаватори, товарачни машини и машини за работа в мини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

20 000 броя.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 1 000 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от ст-та на договора. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC код: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, не по-рано от 20 дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно осигурителния кодекс./доказва се с Декларация по приложен образец в документацията /.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката.
Минимални изисквания: През последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 500 000 лева без ДДС. (доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 3, 4 и 8 от ЗОП. Участниците, които са само доставчици да са упълномощени от производителя да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия, /удостоверява се с нотариално заверено пълномощно, с легален превод на български/.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 95/2007г. - МОП

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/07/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Фактурата се издава в стая № 701, етаж 7.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 13:30
Място

Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД, гр.Раднево, отдел "Маркетинг и търговия", ет.6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно документацията за участие



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците да представят 1 брой мостра на предлаганите изделия. Мострата се представя заедно с офертата, обозначена и надписана по същия начин /името на участника, чертежния № и наименованието на изделието, името и реф.№ на процедурата/. Мострите се предават в П”МТС”-гр.Раднево, на ръководител звено доставки “Снабдяване”. Мострата на участника, определен за изпълнител на договора, остава при Възложителя до приключване на договора. Останалите участници могат да получат мострите си до 20 дни след приключване на процедурата. След този срок Възложителят не връща мостри.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ