Версия за печат

00497-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-БЯЛА: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА-БЯЛА, ПЛ.ЕКЗАРХ ЙОСИФ І №1, За: инж.ЛЪЧЕЗАР ДИЛЯНОВ, СТЕФКА СЛАВОВА, БЪЛГАРИЯ 7100, БЯЛА, Тел.: 0817 72020/23,28/, E-mail: OBSTINA@MBOX.DIGSYS.BG, Факс: 0817 74634

Място/места за контакт: ГР.БЯЛА, ПЛ.ЕКЗАРХ ЙОСИФ І № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: WWW.BYALA.COM.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР на обект "Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: ул.Георги Димитров - с.Полско Косово, ул.Георги Бенковски - гр.Бяла, ул. Иван Вазов - с.Босилковци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: ГР.БЯЛА С.ПОЛСКО КОСОВО С.БОСИЛКОВЦИ
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител на СМР на обект "Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: ул.Георги Димитров - с.Полско Косово, ул.Георги Бенковски - гр.Бяла, ул. Иван Вазов - с.Босилковци"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29523120, 28813000

Описание:

Машини за строителство на пътища
Материали, използвани за строителството на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: Ул.Георги Димитров - с.Полско Косово - 1437.50м, Ул.Георги Бенковски - гр.Бяла - 610м, Ул. Иван Вазов - с.Босилковци - 460м.

Прогнозна стойност без ДДС
587474 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер, както следва: За обект ул.Георги Димитров - с.Полско Косово - 3330,00 лева (три хиляди триста и тридесет лева); За обект ул.Георги Бенковски - гр.Бяла - 1430,00 лева (хиляда четиристотин и тридесет лева); За обект ул. Иван Вазов - с.Босилковци - 1100,00 лева (хиляда и сто лева) Гранация за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Гаранциите следва да се платят в Центъра за услуги и информация на граждани – пл.Екзарх Йосиф І № 2, сграда на Бивша поликлиника или по банков път – BG33UBBS800233001347731, BIC UBBSBGSF, ТБ ОББ АД – клон Бяла. Гаранциите се задържат в случай, че участникът: – оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на предложенията – е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за изпълнение на СМР на обекта. Гаранциите на некласираните кандидати се освобождават в срок от 15 работни дни от отваряне на предложенията. Гаранциите на класираните кандидати се освобождават в срок от 3 работни дни след сключване на договора за изпълнение на СМР на обекта. При освобождаване на гаранциите възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата са престояли законно при него

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Обектите са финансирани от Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Действия по изпълнение на задълженията по сключените договори следва да бъдат предприети след получаване на средства от МРРБ. Разплащането ще се извърши след окончателно приемане по надлежен ред на извършените СМР след получаване на средствата от МРРБ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата. 2.Документи за регистрация на кандидата - съдебна и данъчна регистрация на фирмата, Идентификационен номер (БУЛСТАТ), браншова регистрация (ако има) - копия, заверени от участника. 3.Документ за регистрация на фирмата по ДДС (Идентификационен номер по ДДС) - копие, заверено от участника или декларация че същата не е регистрирана. 4.Декларации /подписани и подпечатани – оригинал/ за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП че участникът: - не е обявен в несъстоятелност и не е в производство за обявяване в несъстоятелност; - не се намира в ликвидация; - не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; - няма парични задължения към държавата или към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, и няма задължения към осигурителни фондове. - не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, за престъпление по служба или за подкуп, за участие в организирана престъпна група, както и за престъпление против собствеността или против стопанството, освен ако не е реабилитиран; - не е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 5. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда в строителството - подписана и подпечатана – оригинал 6. Декларация за използването на подизпълнители и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - подписана и подпечатана – оригинал 7. Удостоверение от НАП за наличието или липса на задължения на основание чл.87 ал. 6 от Данъчно - осигурителен процесуален кодекс /ДОПК/, издадено не по-рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертата - копие, заверено от участника; 8. Удостоверение за актуално състояние на фирмата, издадено не по-рано от шест месеца преди датата на отваряне на офертата - копие, заверено от участника. 9. Документ за закупена документация - копие, заверено от участника 10. Документ за внесена гаранция за участие в конкурса - копие, заверено от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Референция от обслужващата банка.(чл.50, ал.1, т.1) - копие, заверено от участника. 2.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година – копия, заверени от участника 3.Валидна застрахователна полица (копие, заверено от участника) съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството / 02.03.2004 (валидна към датата на отваряне на офертата).
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Описание на дейността на кандидата и техническите му възможности, списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне. 2.Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години, като в тях се включват стойността, датата и мястото на изпълнение - копие, заверено от участника 3.Доказателства за търговската репутация на кандидата за последните 5 години – препоръки касаещи вида дейност, за която се кандидатства (вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките) и др. – копия, заверени от участника. 4.Списък на наличната техника (асфалторазстиловач, валяци и др.)
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 4/19.06.2007г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/07/2007 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Тръжна документация се заплаща в Центъра за услуги и информация на граждани – пл.Екзарх Йосиф І № 2, сграда на Бивша поликлиника или по банков път – BG55UBBS80028413868702, код на вид плащане 444000, BIC UBBSBGSF, ТБ ОББ АД – клон Бяла . Тръжна документация се получава в стая № 205 в сградата н а Общинска администрация срещу представен документ за закупена тръжна документация всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.07.2007 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

7

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

гр.Бяла, пл.Екзарх Йосиф І №, сграда на Общинска администрация, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата, подали оферта за участие, лично или чрез представител, изрично упълномощен с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обектите са финансирани от Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Действия по изпълнение на задълженията по сключените договори следва да бъдат предприети след получаване на средства от МРРБ. Разплащането ще се извърши след окончателно приемане по надлежен ред на извършените СМР след получаване на средствата от МРРБ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, СОФИЯ, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет)-дневен срок, считан от датата на уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ОБЩИНА-БЯЛА, пл.Екзарх Йосиф І №1, БЪЛГАРИЯ 7100, БЯЛА, Тел.: 0817 72020/49/, E-mail: obstina@mbox.digsys.bg, Факс: 0817 74634

Интернет адрес/и:

URL: www.byala.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Избор на изпълнител на СМР на обект "Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: ул.Георги Димитров от ОК99 до ОК13 - с.Полско Косово
1) Кратко описание

СМР включват: - земни работи; - асфалтови работи; - ремонт на тротоар. - пътни работи; - ремонт на настилката и пътното тяло.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28813000, 28622600

Описание:

Материали, използвани за строителството на пътища
Инструменти, използвани за строителство на пътища

3) Количество или обем

от км 0+130 до км 1+313 пътно платно 5,50 до 6,00 м ляво зелена площ дясно нов бетонов тротоар с шир.0,75-1,60 м; от км 1+313 до 1+437,50 пътно платно 7,20 до 10,00 м ляво зелена площ дясно бетонов тротоар с шир.2,00 до 2,20 м.

Прогнозна стойност без ДДС
333009 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Обектите са финансирани от Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Действия по изпълнение на задълженията по сключените договори следва да бъдат предприети след получаване на средства от МРРБ. Разплащането ще се извърши след окончателно приемане по надлежен ред на извършените СМР след получаване на средствата от МРРБ.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: Избор на изпълнител на СМР на обект "Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: ул.Георги Бенковски - гр.Бяла от ОК416 до ОК253а
1) Кратко описание

СМР включват: - земни работи; - асфалтови работи; - пътни работи; - ремонт на настилката и пътното тяло

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28622600, 28813000

Описание:

Инструменти, използвани за строителство на пътища
Материали, използвани за строителството на пътища

3) Количество или обем

от км 0+000 до км 0+610 пътно платно - 2 х 3,50м; ляво - съществуващ бетонов тротоар с ширина 2,50м в добро състояние; дясно - нов бетонов тротоар с ширина 2,50м

Прогнозна стойност без ДДС
143793 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Обектите са финансирани от Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Действия по изпълнение на задълженията по сключените договори следва да бъдат предприети след получаване на средства от МРРБ. Разплащането ще се извърши след окончателно приемане по надлежен ред на извършените СМР след получаване на средствата от МРРБ.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: Избор на изпълнител на СМР на обект "Реконструкция на общинска улична мрежа в Община Бяла: ул.Иван Вазов от ОК174 до ОК180 - с.Босилковци
1) Кратко описание

СМР включват: - земни работи - асфалтови работи; - пътни работи; - ремонт на настилката и пътното тяло.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28813700, 28622600

Описание:

Материали, използвани за поправка на пътища
Инструменти, използвани за строителство на пътища

3) Количество или обем

от км 0+000 до км 0+117 пътно платно - 5,00 - 9,50 ляво - зелена площ дясно - нов бетонов тротоар с ширина 1,25м от км 0+177 до км 0+413 пътно платно - 2 х 2,50м ляво - зелена площ с ширина 1,75м и нов бетонов тротоар с ширина 1,25м ляво - зелена площ с ширина 1,75м и съществуващ тротоар с ширина 1,25м от км 0+413 до км 0+460 пътно платно - 2 х 2,50м ляво и дясно - зелена площ с ширина 2,50

Прогнозна стойност без ДДС
110672 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Обектите са финансирани от Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Действия по изпълнение на задълженията по сключените договори следва да бъдат предприети след получаване на средства от МРРБ. Разплащането ще се извърши след окончателно приемане по надлежен ред на извършените СМР след получаване на средствата от МРРБ.