РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на В и К арматура по спецификация"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Производствено-складова база на Възложителя в гр.Монтана
Код NUTS:
BG112
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Поръчката се отнася до доставка на арматура, влагана при ремонт и изграждане на водоснабдителни и канализационни системи и инсталации. Изделията, предмет на поръчката са описани в документацията за участие: тротоарни спирателни кранове, спирателни шибърни кранове, спирателни кранове тип "Бътерфлай", възвратни клапи, обезвъздушители, регулатори на налягане, универсални водовземни скоби, фланцови адаптори, пожарни хидранти - със съответните технически изисквания.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
29131270, 29131145, 28582200
Описание:
Спирателни кранове
Възвратни клапани
Пожарни кранове
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количеството на арматурата ще се определя от призводствените нужди и възможности на Дружеството.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 150000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата :1 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора 3 000 лв. Гаранциите се представят както следва: 1.Като парична, внесена в касата на Възложителя на посочения в т.І.1 адрес или по сметка: BG39BUIB78901097634800 и банков код: BUIBBGSF -"Сибанк" АД; 2. Като банкова. Условията за освобождаване на гаранцията за участие са определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а условията за гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в самия договор.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде разсрочено, в лева, по банков път и след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол при всяка доставка и оформяне на данъчна фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.За съдебна и данъчна регистрация;2.За актуално състояние;3.За регистрация по ЗДДС;4.Декларации по чл.47, ал.1 и 5 и чл.47, ал.2 от ЗОП;5.Декларация, че няма да се използват подизпълнители;6.Документ за внесена гаранция за участие; 7.Попълнен проект на договор от документацията за участие. 8.Списък на документите от офертата, подписан от участника; Изискванията към вида и валидността на документите са посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Нотариално заверено копие от счетоводния баланс и отчета за доходи или отчета за приходи и разходи за предходната година, заверени при необходимост от одитор,съгласно изискванията на Закона за счетоводство
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение - чл.51, ал.1,т.1 от ЗОП; 2.Документ, че са производители, преки вносители или оторизирани дистрибутори на изделията, предмет на поръчката; 3.Сертификат по ISO на производителя; 4.ЕО декларация на производителя или на упълномощения представител за съответствие въз основа на ЕО сертификат на строителния продукт; 5.Декларация от производителя за гаранционния срок и условията му; 6.Документ за съгласувана техническа спецификация, съгласно Правилника за прилагане на ЗНЗ;7.Техническа документация за изделията,информационни материали.
Изискванията към вида и валидността на документите са посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/07/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
В касата на Дружеството в гр.Монтана или по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код:BUIBBGSF -"Сибанк"АД.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Административната сграда на Дружеството в гр.Монтана
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 98007315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 98007315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление