Версия за печат

00246-2007-0084


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, област Стара Загора, За: въпроси по процедурата - Таня Димитрова и по техническите въпроси - инж. Румен Георгиев, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912; 042 662270, E-mail: to_dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел; Началник цех КИП, А и АСУТП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, с. Ковачево, област Стара Загора, За: въпроси по процедурата - Таня Димитрова; по техническите въпроси - инж. Румен Георгиев, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912; 042 662270, E-mail: to_dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел; Началник цех КИП, А и АСУТП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, с. Ковачево, област Стара Загора, За: Таня Димитрова, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912, E-mail: to_dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, област Стара Загора (Регистратура класифицирана информация), За: Иван Павлов - Регистратура класифицирана информация, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662519, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Стоян Стоянов

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и изграждане на телефонни и диспечерски комуникации в СОИ на енергоблокове от 1 до 4 в „ТЕЦ Марица Изток 2” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Контролна зала СОИ енергоблокове 1-4 и прилежащите складови помещения в "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1.Телефонни и диспечерски комуникации в СОИ на енергоблокове от 1 до 4 в „ТЕЦ Марица Изток 2” ЕАД. 2. Гаранционен срок- 12 /дванадесет/ месеца от датата на монтажа.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32546100

Описание:

Цифрови телефонни централи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът е посочен в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - 200 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора, която се представя преди подписването му. Гаранцията за изпълнение се освобождава до 10 дни след изтичане на гаранционния срок. 3. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № .............../договор №.........../". 4. Гаранциите се предоставят като безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на ОББ – Стара Загора, офис "ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД IBAN BG 56 UBBS 78241011131025 BIC код на банката - UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: Плащането се извършва до 90 дни след доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Да се представи Работен проект, който да е придружен от кабелен журнал. 2. Приемането на работата да се осъществи поетапно, съгласно залегналия обем в техническото задание към документацията. 3. При доставка оборудването да е придружено с: - паспорт, включващ гаранционна карта, протоколи от заводски изпитания и пълни технически данни; - сертификат за произход; - декларация за съответствие с изискванията, посочени в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Отстранява се кандидат който не е представил: 1. Удостоверение за актуално състояние /издадено от компетентен съд до два месеца преди датата на разглеждане на офертите/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно с националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. 2. Всички документи по чл. 13 от НВМОП. 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Възложителят отстранява кандидат за който са налице обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП. 4. Документи, доказващи икономическо и финансово състояние на кандидата съгласно чл. 50, ал. 1, т.2 от ЗОП. 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т.1, т.6 и т. 7 от ЗОП. 6. Документ за представена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документи, доказващи икономическо и финансово състояние на кандидата, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП: 1.1. Да се представи заверен от Кандидата Отчет за приходи и разходи за 2006 год. и Баланс за 2006 год.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т.1, т.6 и т. 7 от ЗОП, както следва: - чл. 51, ал. 1, т.1 - Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Да са участвали в доставка и изграждане на диспечерски уредби и комуникации. - чл. 51, ал. 1, т. 6 - Заверено копие от Сертификат по ISO 9001:2000 или еквивалентно на производителите и кандидатите. - чл. 51, ал. 1, т. 7 - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата , които отговарят за извършването на услугата. 2. Инженерният и технически персонал на кандидатите да притежава квалификационна група, не по - ниска от ІV-та и да е положил изпит по Техническа безопасност за годината. 3. Да се предостави декларация за поети задължения относно неразпространението на информация на трети лица за параметрите на поръчката, телефонната централа и нейното разположение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

7082

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/07/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от кандидата или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 12:00 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на кандидата /телефон, факс, мобилен телефон, адрес/ и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка IBAN BG73UBBS78241011131010 BIC код на банката - UBBSBGSF при ОББ – Стара Загора, офис "ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/07/2007 00:00 Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД - Административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на кандидатита, участващ в процедурата или негов упълномощен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, 1000 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ