Версия за печат

00562-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-гр. Ботевград: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавна дивечовъдна станция “Витиня”, местност Витиня, п.к. № 7, За: инж. Юри Миков, Р България 2140, гр. Ботевград, Тел.: 0723 66879, E-mail: vitinya@botevgrad.info, Факс: 0723 66878

Място/места за контакт: инж. Юри Миков

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: добив и продажба на дървесина

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Транспорт на дървесина от района на действие на ДДС Витиня до град Свищов.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2
Основно място на изпълнение: район на действие на ДДС Витиня, гр. Свищов
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Транспорт на дървесина от района на действие на ДДС Витиня до град Свищов.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60120000

Описание:

Услуги на товарния сухопътен транспорт

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

15000тона

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите следва да представят документи за внесени гаранции за участие 3000 лв.; Спечелилите участници следва да внесат следната сума като гаранция за изпълнение преди сключването на договора в размер на 3000 лв.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

по банков път на всяко 15-то и 30-то число на текущият месец, след приемане от страна на възложителя на извършената работа.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Кандидатите следва да представят доказателства за наличие на не по-малко от 5 бр. собствени специално оборудвани автомобили за превоз на дърва в товароносимост 22 тона;Да притежават подвижна ремонтна работилница и техника за товаро-разтоварни работи и поддържане на горски пътища;Да притежават лиценз за превоз на товари;Да имат сключен договор с лицензиран лесовъд и да е вписан в публичния регистър за извършване на дейности в горския фонд;Препоръки за извършени подобни дейности, за предпочитане от фирма “Свилоцел” ЕАД, гр. Свищов.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите следва да представят документите изискуеми по чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и допълнителните документи по документацията на процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: счетоводни баланси за последната отчетена година и отчети за приходи и рацзходи на фирмата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: счетоводни баланси за последната отчетена година и отчети за приходи и рацзходи на фирмата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документи за собственост или за наем на техниката по ІІІ.1.4, включително и счетоводните баланси на фирмата участник.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: документи за собственост или за наем на техниката по ІІІ.1.4, включително и счетоводните баланси на фирмата участник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

10 / 06.02.2007

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/08/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Платими в касата на ДДС Витиня преди получаването на документацията. В посочената цена е вкл. и ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

45

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

административна сграда на ДДС Витиня

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Членовете на комисията и по един упълномощен представител на всеки кандидат.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Държавна дивечовъдна станция “Витиня”, местност Витиня, п.к. № 7, Р България 2140, гр. Ботевград, Тел.: 0723 66879, E-mail: vitinya@botevgrad.info, Факс: 0723 66878

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ