Версия за печат

00233-2007-0058


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НК"ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Тони Грозданов, Република България 1233, София, Тел.: 003592 9323631; 003592 9326147, E-mail: t_grozdanov@rail-infra.bg, Факс: 003592 9310663

Място/места за контакт: Тони Грозданов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

НК"ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА" - поделение "Сигнализация и телекомуникации", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 114 А, За: Валентин Дойчев, Република България 1233, София, Тел.: 003592 9326177, E-mail: v.doytchev@rail-infra.bg

Място/места за контакт: Валентин Дойчев

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

НК"ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: инж. Николай Мичков, Република България 1233, София, Тел.: 003592 9326147

Място/места за контакт: инж. Николай Мичков

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

НК"ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Елена Цветкова, Република България 1233, София, Тел.: 003592 9326113

Място/места за контакт: Елена Цветкова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Проектиране и строителство, включващо доставка и монтаж на кабели, съоръжения и технологично оборудване, обучение на експлоатационния персонал и въвеждане в експлоатация на осигурителната и телекомуникационна техника в железопътния участък Веринско-Костенец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Железопътният участък от гара Веринско до гара Костенец, включително.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В участъка гара Веринско – гара Костенец да се проектира и положи подземно в кабелна тръбна система оптичен кабел свързан с мултиплексна апаратура.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32412100

Описание:

Далекосъобщителна мрежа

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно "Техническо задание", приложено в тръжната документация.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

360


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 5 000 /пет хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния за получаване на офертите или банково бордеро за внесена сума по сметка на НК"ЖИ", банка ПИП - клон"Централен", гр. София, ул."Стефан Караджа" № 10,IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC код: FINVBGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по условията и реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Участникът определен за Изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя при сключване на договора в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока от датата на сключване на договора до окончателното приемане на поръчката или банково бордеро за сума, внесена по сметката на НК"ЖИ", банка ПИП - клон "Централен", гр. София, ул."Стефан Караджа" № 10, IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC код: FINVBGSF. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Предложена цена – в лева без ДДС, в която следва да се отразят отделните елементи на ценообразуване (часова ставка, допълнителни разходи върху труд и механизация, доставно-складови разходи и печалба), и начина на определяне на общата цена, изготвена от участника, съгласно условията на документацията за участие и се договаря като договорна цена, която не подлежи на промяна по време на срока на действие на договора. Предложената цена за интерфейсното оборудване на мултиплексорите да бъде определена, съгласно т.4.6 от техническото задание на Възложителя. 2. Начин на плащане - в лева, по банков път, въз основа на сключен договор до 20 календарни дни след представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя и протокол за приемане на работата. 3. НК “Железопътна инфраструктура” допуска авансово плащане в размер до 30 % от договорената стойност за изпълнение на поръчката без ДДС, след подписване на протокол за откриване на строителна площадка, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в открит конкурс за възлагане на малка обществена поръчка, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние, документ за първоначална съдебна регистрация и БУЛСТАТ за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице – документ за самоличност (копия, заверени от участника). 2. Участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП водят до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят документи съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: 1. Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ - копие заверено от участника. 2. Годишния финансов отчет за 2006 г. или някоя от съставните му части - копия заверени от участника. 3. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват техническите си възможности за изпълнение на поръчката, като представят документи съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.7 и т.9 от ЗОП: 1. Списък на сключени и изпълнени договори за подобни на предмета на поръчката обекти, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение; в тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, срок на изпълнение и име на възложителя, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Списък на проектантите по всички части на проекта, придружен с копия от документите за пълна проектантска правоспособност, съгласно разпоредбите на чл.230 от ЗУТ и чл.7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП); 3. Списък на специалисти, технически лица, включително и на тези отговарящи за контрола на качеството, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен с копия от дипломи за завършено образование и/или документи, удостоверяващи професионалната им квалификация; 4. Списък на лицата, които ще извършат строителството, доставките и подготовката за въвеждане в експлоатация на обекта, придружени с документи, удостоверяващи образованието и професионална им квалификация. 5. Списък на оптимално подбраното техническото оборудване, необходимо за качественото изпълнение на поръчката, в съответствие с техническото задание и документацията за участие; 6. Участникът да посочи строителната лаборатория, която ще използва при изпълнение на поръчката. Задължително се предоставят заверени копия от нейните акредитации; 7. Участниците представят описание и/или проспекти на мултиплексното оборудването, което ще се достави, чиято автентичност трябва да бъде доказана; 8. Участниците представят сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на материалите и оборудването със съответните технически спецификации или стандарти, посочени в обявлението на Възложителя. 9. Участниците представят сертификат, издаден от независими лица, удостоверяващ съответствието на участника със стандарта за система на управление на качеството за регистрация по стандарт БДС EN IEC ISO 9001:2001 или еквивалентен, съгласно чл.53, ал.1 и ал.3 от ЗОП; 10. Участниците представят обяснителна записка (технология) за изпълнение на строително- монтажните работи; 11. Участниците представят декларация, че при изпълнение на поръчката ще бъдат изпълнени изискванията на нормативната база, Наредба № 4 на МРРБ от 21.04.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 55 на МТС от 2004 г. за проектиране и строителство на жп. линии, гари, прелези и други елементи на железопътната инфраструктора, Наредба № 2 на МРРБ от 1987 г. за противопожарните строително-технически норми, Наредба № 2 на МРРБ от 2003 г. за минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, Наредба № 8 на МРРБ от 2004 г. за мълниезащитата на външни съоръжения и открити пространства, Наредба № 10 на МТС от 2004 г. за условията и реда за взаимно свързване на далекосъобщителни мрежи, Наредба № 2 на МРРБ от 2004 г. за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и всички останали действащи нормативни актове, касаещи изпълнението на предмета на поръчката. 12. Участниците представят декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда, съгласно чл.13, ал.1, т.8 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. 13. За удостоверяване на обстоятелствата по чл.50, ал.1 и чл.51 от ЗОП, участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз, при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 16 от 15.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/07/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

НК ”Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, отдел “Процедури за възлагане на обществени поръчки”, етаж 4, стая 412, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 12:45 до 16:45 часа, до изтичане на крайния срок за получаване на офертите, срещу невъзвръщаема сума в размер на 150 /сто и петдесет/ лева без ДДС, внесена в касата на компанията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.07.2007 г.  Час: 16:45
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 13:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Дирекция "Административноправно и информационно обслужване", бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 0035902 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 0035902 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Дирекция "Административноправно и информационно обслужване", бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 0035902 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 0035902 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ