РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на оборудване и обзавеждане за административно-техническия корпус на Регионален Археологически музей Пловдив съгласно документацията за участие.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. Пловдив, пл. Съединение №1
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на:стелажи метални-140бр;заседателни маси-2бр;посетителски столове-80бр;работен стол-20бр;бюро-25бр;шкафове /стелажи с чекмеджета/-30бр;шкафове за висящи папки -10бр;контейнери с чекмеджета -20;
метален архивен шкаф -3бр;метален сейф - 5бр;шкаф за индекси и СD-2бр;закачалка-10бр;рецепция - 2бр;компютърна система - 3бр.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
20510000
Описание:
Изделия от дърво и свързани с тях продукти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Доставка на:стелажи метални-140бр;заседателни маси-2бр;посетителски столове-80бр;работен стол-20бр;бюро-25бр;шкафове /стелажи с чекмеджета/-30бр;шкафове за висящи папки -10бр;контейнери с чекмеджета -20;
метален архивен шкаф -3бр;метален сейф - 5бр;шкаф за индекси и СD-2бр;закачалка-10бр;рецепция - 2бр;компютърна система - 3бр.
Прогнозна стойност без ДДС
51400 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 500лв. Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. Паричната гаранция се внася по банкова сметка BG57IORT73753302000003, BIC:IORTBGSF в банка ТБ ИНВИСТБАНК АД-клон Пловдив. Банковата гаранция да е валидна 3 месеца след изпълнението на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва в български лева по банков път до 15 /петнадесет/ работни дни от датата на подписване на приемо-предавателните протоколи за извършената доставка, и представените оригинални фактури от Изпълнителя.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Комисията отстранява от участие в процедурата кандидатите, за които е налице обстоятелство по чл.47, ал.1-3 ; чл.47, ал.2 и чл.47,ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за първоначална регистрация. 2.Документи съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП. 3.Да представят доказателства: че са производители или оторизирани вносители, дустрибутори и притежават превоз/възможност за доставка до обекта. 4.Да представят подходящ нагледен материал - схеми, цветни снимки и пълно описание на предлаганите стоки с посочване на техническите им параметри.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходите и разходите на участника за предходните две години / 2005г. и 2006г./ 2. Баланс за предходните две години / 2005г. и 2006г./ 3. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/.
Минимални изисквания: съгласно документацията за процедурата
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, че участника ще осигури за своя сметка транспорта по доставката; 2. Декларация, че в гаранционния срок участника със собствен транспорт ще осигурява 8-часова техническа поддръжка на място или в сервиз в официалните работни дни в интервала 9.00 - 17.00 часа, при заявяване на възникнал проблем; максимално време за реакция 2 часа и за отстраняване на повредата 24 часа; 3. Декларация, че в гаранционния срок при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата, участника ще предоставя за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас; 4. Списък на основните договори изпълнени през последните две години включително стойностите,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Сертификати, оторизационни писма - документ за произход на предлаганата техника; - оторизационно писмо от производителя на техниката, ако участника не е неин производител; - сертификати /договори, издадени от съответния производител, удостоверяващи сервизните права на участника за съответните устройства, като при липса на такива в офертата да се окаже кой сервиз ще бъде използван и да се приложат всички необходими сертификати, както и декларация от собственика му за съответната дейност; - декларация-списък на сервизните бази и техните адреси и телефони в страната за гаранционната поддръжка на техниката; - доказателства, че предлаганата техника е произведена от фирми, работещи по ISO 9000:2000, респективно за съответната дейност по ISO 9001:2000 или еквивалентен сертификат; - брошури /проспекти на предлаганата техника; - доказателства за търговска репутация /референции/; - всяка друга информация за доказване на съответствието на офертата със заданието и условията за изпълнение на поръчката, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/07/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в сградата на Община Плводив, пл. "Централен" №1,ет.4, стая №2, срещу представен касов ордер за закупуването и в касата на общината, пл. "Стефан Стамболов" №1 /от 13,30 до 17часа/.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.07.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място
гр.Пловдив, пл.Центарлен №1, етаж 4, стая №1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 988470
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 988470
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление