Версия за печат

00267-2007-0041


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: д-р Константин Кисьов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631760, Факс: 032 656442

Място/места за контакт: инж. Дичо Дафов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Пловдив, пл. Централен №1, За: инж. Иванка Карастойкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Пловдив, пл. Централен №1, За: инж. Иванка Карастойкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444, Факс: 032 656442

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Централен №1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване и обзавеждане за административно-техническия корпус на Регионален Археологически музей Пловдив съгласно документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, пл. Съединение №1
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на:стелажи метални-140бр;заседателни маси-2бр;посетителски столове-80бр;работен стол-20бр;бюро-25бр;шкафове /стелажи с чекмеджета/-30бр;шкафове за висящи папки -10бр;контейнери с чекмеджета -20; метален архивен шкаф -3бр;метален сейф - 5бр;шкаф за индекси и СD-2бр;закачалка-10бр;рецепция - 2бр;компютърна система - 3бр.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

20510000

Описание:

Изделия от дърво и свързани с тях продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на:стелажи метални-140бр;заседателни маси-2бр;посетителски столове-80бр;работен стол-20бр;бюро-25бр;шкафове /стелажи с чекмеджета/-30бр;шкафове за висящи папки -10бр;контейнери с чекмеджета -20; метален архивен шкаф -3бр;метален сейф - 5бр;шкаф за индекси и СD-2бр;закачалка-10бр;рецепция - 2бр;компютърна система - 3бр.

Прогнозна стойност без ДДС
51400 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 500лв. Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. Паричната гаранция се внася по банкова сметка BG57IORT73753302000003, BIC:IORTBGSF в банка ТБ ИНВИСТБАНК АД-клон Пловдив. Банковата гаранция да е валидна 3 месеца след изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева по банков път до 15 /петнадесет/ работни дни от датата на подписване на приемо-предавателните протоколи за извършената доставка, и представените оригинални фактури от Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията отстранява от участие в процедурата кандидатите, за които е налице обстоятелство по чл.47, ал.1-3 ; чл.47, ал.2 и чл.47,ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за първоначална регистрация. 2.Документи съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП. 3.Да представят доказателства: че са производители или оторизирани вносители, дустрибутори и притежават превоз/възможност за доставка до обекта. 4.Да представят подходящ нагледен материал - схеми, цветни снимки и пълно описание на предлаганите стоки с посочване на техническите им параметри.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходите и разходите на участника за предходните две години / 2005г. и 2006г./ 2. Баланс за предходните две години / 2005г. и 2006г./ 3. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/.
Минимални изисквания: съгласно документацията за процедурата
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, че участника ще осигури за своя сметка транспорта по доставката; 2. Декларация, че в гаранционния срок участника със собствен транспорт ще осигурява 8-часова техническа поддръжка на място или в сервиз в официалните работни дни в интервала 9.00 - 17.00 часа, при заявяване на възникнал проблем; максимално време за реакция 2 часа и за отстраняване на повредата 24 часа; 3. Декларация, че в гаранционния срок при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата, участника ще предоставя за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас; 4. Списък на основните договори изпълнени през последните две години включително стойностите,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Сертификати, оторизационни писма - документ за произход на предлаганата техника; - оторизационно писмо от производителя на техниката, ако участника не е неин производител; - сертификати /договори, издадени от съответния производител, удостоверяващи сервизните права на участника за съответните устройства, като при липса на такива в офертата да се окаже кой сервиз ще бъде използван и да се приложат всички необходими сертификати, както и декларация от собственика му за съответната дейност; - декларация-списък на сервизните бази и техните адреси и телефони в страната за гаранционната поддръжка на техниката; - доказателства, че предлаганата техника е произведена от фирми, работещи по ISO 9000:2000, респективно за съответната дейност по ISO 9001:2000 или еквивалентен сертификат; - брошури /проспекти на предлаганата техника; - доказателства за търговска репутация /референции/; - всяка друга информация за доказване на съответствието на офертата със заданието и условията за изпълнение на поръчката, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/07/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в сградата на Община Плводив, пл. "Централен" №1,ет.4, стая №2, срещу представен касов ордер за закупуването и в касата на общината, пл. "Стефан Стамболов" №1 /от 13,30 до 17часа/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр.Пловдив, пл.Центарлен №1, етаж 4, стая №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 988470

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 988470

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ