Версия за печат

00047-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Сунгурларе, област Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сунгурларе, ул."Георги Димитров " №2, За: мл. с- ст Венко Данев, България 8470, гр. Сунгурларе, област Бургас, Тел.: 05571 2204 ; 05571 2372, E-mail: obshtina@bicsungurlare.org, Факс: 05571 3489

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: nttp&//www.sungurlare.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на горива за транспорт - бензин А95Н и дизелово гориво за служебните автомобили на Община Сунгурларе

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Сунгурларе.
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на горива за транспорт - бензин А95Н и дизелово гориво за служебните автомобили на Община Сунгурларе.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

23000000, 23121100, 23112000

Описание:

Петролни продукти и горива
Дизелово гориво
Специални бензини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Горива за транспорт - бензин А95Н и дизелово гориво за служебните автомобили на Община Сунгурларе.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 300 /триста/ лева в една от формите на чл.27, ал. 1 от НВМОП.Гаранция за изпълнение в размер на 700/седемстотин/ лева. Гаранциите могат да бъдат внесени в банковата сметка на Възложителя IBAN : BG34BFTB76303300000497, BIC: ВFTBBGSF БАНКА "Булбанк" ЦС гр.Сунгурларе

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

При условията на подписания договор за възлагане на малка обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи, съгласно чл. 13 от НВМОП и тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП:Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три години; Информация за общия оборот и за оборота от стоките, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейнастта си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставка изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от списък за добро изпълнение; 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации и стандарти.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/07/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от Дирекция "УТБКОЕ" - срещу 20 лева платими в касата на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

гр. Сунгурларе, ул. "Г Димитров" №2 стаята на Общински съвет ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени лица могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68 ал. 3 и 4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби, съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП, за всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ