Версия за печат

00178-2007-0009


Обявление за обществена поръчка

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Д-р Георги Странски" ЕАД Плевен, бул. "Георги Кочев" №8а, За: Елена Узунова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 886319

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Гориво за автомобили"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България, бензиностанциите на участника, определен за изпълнител, в Плевен и в цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставки на горива за автомобилите на възложителя - авто газ, дизелово гориво и бензин.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

23000000

Описание:

Петролни продукти и горива

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общо количество за 24 месеца: бензин до 100 000 л., бензин А-92 до 58 000 л. и бензин А-95 до 42 000 л., авто газ до 64 000 л. и дизелово гориво до 30 000 л. 8 автомобила зареждат с авто газ, 6 - с дизелово гориво, 8 - с безин А-95 и 18 - с бензин А-92.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 600 лв. Ако гаранцията за участие е банкова, нейният срок трябва да е с 33 дни по-дълъг от срока на валидност на офератат. Гаранция за изпълнение в размер 2% от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка без ДДС. Ако гаранцията е банкова, нейният срок трябва да бъде най-малко 25 месеца, считано от датата на сключване на договора за възлагане на малката поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия на плащане - отложено, в срок най-малко 90 дни; начин - по банков път, на посочена в проекта на договора банкова сметка на кандитата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко местно и чуждестранно физическо или юридическо лице, което е търговец по смисъла на Търговския закон на РБ и националното си законодателство.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата може да участва всяко местно и чуждестранно физическо и юридическо лице, регистрирано като търговец по смисъла на българското и националното си законодателство. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от два месеца преди датата на отваряне на офертите, документ за регистрация по Булстат и данъчна регистрация, документ за гаранция за участие, документ за закупена документация, декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, изготвени по образеца, приложен в докумантацията на настоящата обществена поръчка, декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП, изготвена по образеца, приложен в докумантацията, декларация относно срока на валидност на офертата и срока на изпълнение на обществената поръчка, изготвена по образеца, приложен в докумантацията, разрешение за търговия на едро, оригинално оторизационнно писмо с цитиран номер на обществената поръчка от Регистъра на обществени поръчка към Агенция по обществени поръчки, адресирано до УМБАЛ "Д-р Георги Странски" ЕАД Плевен и други документи изброени в документцията за участие. В списъка със задължителни документи в документацията на настоящата обществена поръчка е посочено за всеки документ в каква форма да бъде представен - оргинал, нотариално заверено копие или заварено от кандидата копие. Кандидат, който не представи някой от задължителните документи, посочени в обявлението или документацията на обществената поръчка или документите не отговарят на изискванията на възложителя - срок, форма - оригинал, нотариално заверени или заверени от кандидата копия, се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документа по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП - годишния финансов отчет за предходната година - се представя заверено от кандидата копие с гриф "Вярно с оригинала". Документа по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП се представя като отделен документ, озаглавен: "Доказателство за икономическо състояние по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП", подписан от кандидата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51, ал.1, т.1, т.3, т.4, т.6 (ISO 9001 - 2000 и сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти) и т.8 от ЗОП. Липсата на документ ISO 9001 - 2000 не е основание за недопускане на кандидатите. Не представянето на такъв документ води до намаляване на оценката. Липсата на сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти е основание за недопускане. Удостоверение за брой осигурени лица за периода през последните три години, издадено от ТД на НАП - оригинал и удостоверение за регистрирани трудови договори, издадено не по-рано от един месец от датата на отваряне на офертите от ТД на НАП - оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документите по чл.51,ал.1, т.6 от ЗОП се представят в нотариално заверено копие. Документите по чл.51, ал.1, т.1, т.4, и т.8 от ЗОП се предстаявт като отделни документи, озаглавени: "Доказателство за техническите възможности за изпълнение на поръчката по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП", "Доказателство за техническите възможности за изпълнение на поръчката по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП", "Доказателство за техническите възможности за изпълнение на поръчката по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП", задължително подписани от кандидата.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 15/S - от 06.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща на касата на УМБАЛ "Д-р Георги Странски" ЕАД Плевен или по банков път по банкова сметка на възложителя в ТБ АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ АД, клон Плевен, адрес на банката: гр. Плевен, 5800, ул. „Цанко Церковски” №16, SWIFT код BUIN BGSF, IBAN BG15 BUIN 7015 1035 2501 14, и след това се получава в деловодството на болницата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала №6 на УМБАЛ "Д-р Георги Странски" ЕАД Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени представители. Упълномощаването е изрично и копие от пълномощното се оставя на комисията.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

според чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ