Версия за печат

00039-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-Павликени: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община-Павликени, бул. "Руски" №4, За: инж. Н.Николчев, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 53580, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Събиране, транспортиране, депониране на твърди битови отпадъци, поддържане и експлоатация на депо за ТБО и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване в гр. Павликени

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: гр. Павликени
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Събиране на битови отпадъци от населението в гр. Павликени целогодишно от съдовете за смет, с честота на извозването съгласно условията на откритата процедура и Заповедта на кмета на общината по чл. 63 от ЗМДТ;Извозването на битовите отпадъци се извършва на депо за ТБО, което е отредено за неопасни отпадъци и отстои на км.3 от гр. Павликени; Поддържане и експлоатация на депото; Обработване на съдовете за смет, съгласно изискванията на РИОКОЗ (измиване и дезинфекция) мин. 3 пъти годишно; Поддържане площадките около съдовете чисти, като почистването се извършва при всяко извозване на съдовете; Почистване на битови отпадъци на нерагламентирани места; Почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване в гр. Павликени.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90100000, 90121120, 90121200, 90121300, 90123100

Описание:

Услуги по събиране и третиране на отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по извозване на отпадъци
Услуги по третиране на отпадъци
Услуги по управление на контролирани сметища

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Сметосъбиране и сметоизвозване - 42 км.улична мрежа, почистване териториите за обществено ползване - 200 дка, събиране и извозване на отпадъци от нерагламентирани сметища; средно годишно количество на депонирани отпадъци- 10000 тона. Обслужвани - 4527 домакинства.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 400 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2000 лв. Гаранциите се представят под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на Общината или по банкова сметка на Община-Павликени IBAN - BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF при УниКредит Булбанк - клон Павликени

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от местния бюджет (ЗМДТ-такса битови отпадъци). Разплащането на извършените видове и количества работи ще се извършва съгласно предложението на спечелилия кандидат, след приемането им от възложителя и въз основа на изготвен от изпълнителя и одобрен от възложителя протокол и представена фактура

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания: Кандидатите да са регистрирани като търговци по смисъла на ТЗ. Да се представят следните документи: Документ за регистрация на кандидата (за чуждестранно юридическо лице-съобразно националното му законодателство), Удостоверение за актуално състояние на кандидата-оригинал (издадено до 6 месеца преди датата на заседание на комисията), Документ за регистрация по БУЛСТАТ, Документ за регистрация по ЗДДС. Всички копия от документите трябва да бъдат заверени с мокър печат от представляващите кандидата. Кандидатите трябва да представят Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП. Отстраняват се кандидати: ако е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП; офертата им е непълна и не отговаря на условията на тази процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет за 2006 г. Информация за оборота от услугите, които са предмет на настоящата процедура за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно тържната документация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите следва да представят справки за: Персонала, машините, техническите съоръжения и гаражна база на територията на общината (собствени или наети), както и декларация за тяхното наличие. В случаите на наета база - копие от правото на ползване за срока на поръчката. Доказателства за осигурени работни места за жители на Община Павликени (Декларация за нает персонал от жители на Община Павликени).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно тържната документация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 20/S - от 14.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва в брой в стая № 115 на общината. Документацията се получава в стая № 213 на Общината, след представяне на квитанция за платената сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/08/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

4

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община-Павликени

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени лица могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост, съгласно изискванията на тръжната документация.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Конкурсната документация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ