Версия за печат

00564-2007-0005


Обявление за обществена поръчка

BG-ПАНАГЮРИЩЕ: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛОЩАД "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: инж. Велко Сапунджиев - Зам. кмет, Стайо Тушлеков - директор на ОП "Чистота", РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 3783, E-mail: panagyurishte@astra-pan.com, Факс: 0357 3068

Място/места за контакт: ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕРГИНЕКОВ - КМЕТ

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

ЦЕНТЪР ЗА УСЛУГИ И ИНФОРМАЦИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ - ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: ЕЛИСАВЕТА ОГОРЯЛКОВА, ОЛГА ИВАНОВА, РАДКА ПЕТРИШКА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 2219

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ОБЩИНА ПАНАГЮРИЩЕ, ПЛ. "20-ТИ АПРИЛ" № 13, За: инж. Велко Георгиев Сапунджиев - зам. кмет, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 3783, Факс: 0357 3068

Място/места за контакт: ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕРГИНЕКОВ - КМЕТ

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка чрез лизинг на 1 (един) брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Лизинг 
Основно място на изпълнение: ГР. ПАНАГЮРИЩЕ
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка чрез лизинг на 1 (един) брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване със следните параметри: 1. За автомобила: • Дизелов двигател отговарящ на директивите на ЕС – EURO 4. • Колесна формула - 42 – задно предаване и двойни задни гуми. • Полезен товар – над 10 000 кг. • Вертикален ауспух. 2. За сметосъбиращата надстройка: • Обем – 16 18 м3. • Система за уплътняване тип “преса” със степен на компактиране 6:1. • Комбинирано повдигащо устройство по DIN 30700 за разтоварване на 1 100 л съдове тип “Бобър” или едновременно разтоварване на 2 110 л съдове тип “Мева”. • Опростена електро система - електро управление на уплътнителния цикъл, с възможност за прилагане на единичен, непрекъснат и полуавтоматичен режим. • Ръчно управление на повдигача. • Защита на маркучите и предпазни вентили на цилиндрите на повдигача. • Предпазители на ножа на уплътнителната система. • Заден капак за ръчно товарене. • Подпори на задния шлюз. • Отвори за източване на задния шлюз и корпуса. • Странични предпазители.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511

Описание:

Сметосъбирачни камиони

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1 брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1 500,00 лева /хиляда и петстотин лв и 00 ст/ - парична или банкова. При използване на банкова гаранция срокът на нейната валидност следва да бъде до края на предлагания договор за лизинг. Гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банков път в български лева при условията посочени в договора за лизинг.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Не се допуска използването на подизпълнители. При подготовка на предложението кандидатите следва да имат предвид, че в бюджета на Община Панагюрище за 2007 г. са предвидени 50 000,00 лева за закупуване на автомобила, т. е. тази сума следва да бъде разчетена за първоначалните разходи за придобиване на автомобила и лизинговите вноски до края на 2007 г.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 2. Заявление за участие 3. Административни сведения 4. Удостоверение за актуално състояние (издадено не по-рано от 30 дни от крайния срок за подаване на офертите) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност 5. Документ за съдебна регистрация на участника 6. Документ за данъчна регистрация 7. Документи за регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ 8. Доказателства за търговската репутация на участника – референции от най-малко десет възложители за изпълнението на подобни поръчки с телефон, адрес и длъжностно лице, от което възложителят може да получи допълнителна информация 9. Доказателства за техническата възможност на участника за изпълнение на обществената поръчка: • Документ, доказващ произхода на предлагания автомобил и надстройка, т.е. че са собствено производство на фирмата производител, удостоверение или декларация за съответствие • Документ удостоверяващ, че участникът е производител или официален упълномощен представител за България на производителя на предлаганият специализиран автомобил • Списък на оторизираните сервизи за гаранционно и извънгаранционно обслужване на територията на Република България, с точен адрес и телефон за контакти 10. Списък на подобен вид поръчки за последните 3 години с информация за купувачите, съдържаща адрес, телефон, факс и e-mail 11. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години с изключение на новорегистрираните участници 12. Декларация, че не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП 13. Документ за закупена документация за участие 14. Документ за гаранция за участие 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Доказателства за търговската репутация на участника ( посочени в документацията). 2. Списък на подобен вид поръчки за последните три години. 3. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години (с изключение на новорегистрираните фирми)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: посочени в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническата възможност на участника за изпълнение на поръчката (посочени в документацията).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: посочени в документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/08/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на Центъра за услуги и информация на гражданите на адрес: гр. Панагюрище, пл. "20-ти април" № 13, всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/08/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Общинска администрация - гр. Панагюрище, пл. "20-ти април" № 13, гр. Панагюрище

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Съгласно чл. 68, ал. 5 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. "ВИТОША" № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО СРОКОВЕТЕ ПОСОЧЕНИ В ЗОП И АПК

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ