РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
обект на поръчката е доставка на енергийноефективни осветителни тела за уличното осветление в град Казанлък в рамките. предвидени съгласно Решение № 598 / 2007 г.на общински съвет гр.Казанлък
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
община Казанлък
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
обект на поръчката е доставка на енергийноефективни осветителни тела за уличното осветление в град Казанлък в рамките. предвидени съгласно Решение № 598 / 2007 г.на общински съвет гр.Казанлък
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
28825300
Описание:
Улични лампи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
доставка на енергийноефективни осветителни тела в рамките. предвидени съгласно Решение № 598 / 2007 г. на общински съвет гр.Казанлък
Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
2000 лв. гаранция за участие и 10 000 лв.гаранция за изпълнение на договора
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
при формиране на цената трябва да бъдат включени всички разходи на изпълнителя с вкл.ДДС. Плащането е в бълг. лв. по банков път
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.69 и 70 ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за регистрация, гаранция за участие и декларация по чл.47 ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: документ за регистрация, гаранция за участие
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.51 ал.1, 5, 6 ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: сертификати за съответствие
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/08/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
в център за информация и услуги на община Казанлък - гише № 2 - срещу документ за платена такса от касата на общината
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/08/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/08/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
управителите на фирмите или надлежно упълномощени лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, София, РБ 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
В 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие на възложителя, или от датата на узнаването, или от датата, на която е изтекъл срока за изваршване на съответеното действие
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на енергийноефективни тела за улично осветление
1)
Кратко описание
Доставка на енергийноефективни тела за улично осветление с натриева лампа високо налягане 50, 70 и 100 W
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
28825300
Описание:
Улични лампи
Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на енергийноефективни тела за парково осветление
1)
Кратко описание
Доставка на енергийноефективни тела за парково осветление с натриева лампа високо налягане 50 W
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
28825300
Описание:
Улични лампи
Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1