РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Избор на изпълнител за сключване на рамково споразумение за срок от 3 год. за доставка, инсталиране и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване за нуждите на БНБ
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Гр. София, пл. "Княз Александър Батенберг" № 1
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с един изпълнител
Срок на действие в години
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Поръчката включва три обособени позиции: Обособена позиция №1 - Доставка, инсталиране, конфигуриране и гаранционна поддръжка на сървъри, надстройка на дискова система за съхранение на данни, компоненти за тях и системен софтуер, производство на IBM или еквивалентно, съгласно техническа спецификация Приложение №1; Обособена позиция №2 - Доставка и гаранционна поддръжка на настолни и преносими персонални компютри, съгласно техническа спецификация Приложение №2; обособена позиция №3 - Доставка на LCD монитори, съгласно техническа спецификация Приложение №3.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30231200
Описание:
Компютърно оборудване
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно договорите, сключени на базата на рамковото споразумение.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие по обособени позиции в процедурата - по обособена позиция №1 - 10 000 лв. (десет хиляди); по обособена позиция №2 - 10 000 лв. (десет хиляди); по обособена позиция №3 - 10 000 лв. (десет хиляди). Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума, преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция, със срок на валидност не по - малък от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение при сключването на рамковото споразумение не се представя. При сключването на всеки конкретен договор на базата на настоящето рамково споразумение, Изпълнителят предоставя гаранция за добро изпълнение в размер на 3% без ДДС от стойността му. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност през цялото време, докато договорът е в сила.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно разпоредбите на рамковото споразумение сключено между Възложителя и избрания за изпълнител и последващите договори, сключени на базата на него.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата; 9. Предлагана цена по образец за обособената позиция, за която участва; 10. Документ за гаранция за участие за обособената позиция, за която участва ; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходи и разходи за 2006 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки;
2. Сертификат ISO 9001/2000;
3. Оторизационно писмо от производителя на оборудването за всяка обособена позиция на поръчката;
4. Документ, удостоверяващ наличието на сертифицирани специалисти за изпълнение на дейностите по инсталация и поддръжка на оборудването.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 42 - 051272 от 01.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/07/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 60 лева.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/07/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка, инсталиране, конфигуриране и гаранционна поддръжка на сървъри, надстройка на дискова система за съхранение на данни, компоненти за тях и системен софтуер, производство на IBM или еквивалентно, съгласно техническа спецификация Приложение №1
1)
Кратко описание
Доставка, инсталиране, конфигуриране и гаранционна поддръжка на сървъри, надстройка на дискова система за съхранение на данни, компоненти за тях и системен софтуер, производство на IBM или еквивалентно, съгласно техническа спецификация Приложение №1
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30262000
Описание:
Компютърни сървъри
3)
Количество или обем
Съгласно клаузите на договорите, сключени на основание рамковото споразумение между избрания изпълнител и възложителя.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка и гаранционна поддръжка на настолни и преносими персонални компютри, съгласно техническа спецификация Приложение №2
1)
Кратко описание
Доставка и гаранционна поддръжка на настолни и преносими персонални компютри, съгласно техническа спецификация Приложение №2
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30231200
Описание:
Компютърно оборудване
3)
Количество или обем
Съгласно клаузите на договорите, сключени на основание рамковото споразумение между избрания изпълнител и възложителя.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на LCD монитори, съгласно техническа спецификация Приложение №3
1)
Кратко описание
Доставка на LCD монитори, съгласно техническа спецификация Приложение №3
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30231250
Описание:
Монитори
3)
Количество или обем
Съгласно клаузите на договорите, сключени на основание рамковото споразумение между избрания изпълнител и възложителя.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване