Версия за печат

00233-2007-0052


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Марияна Стойчева, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9323715, E-mail: m_stoicheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул."Княгиня Мария Луиза" №110, За: Елена Цветкова, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9326113

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктурата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване и доставка на формуляри и книги с мека и твърда подвързия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15

Място на изпълнение: Централна снабдителна база и оборудване на НК “ЖИ”, гр. София, ул. “Стефансон” № 5А.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Отпечатване и доставка на формуляри и книги с мека и твърда подвързия по обособени позиции както следва: 1. Позиция №1 "Формуляри" - 14 вида с размери 21х30 см., цветност 1+0, хартия офсет, с общ тираж 3357 блока; 13 вида 21х30, 1+1, офсет, с общ тираж 679 блока; 2 вида с размери 21х15, цветност 1+0, химизирана хартия, с общ тираж 5140 блока; 9 вида, 21х15 см., 1+0, офсет с общ тираж 3655 блока; 1 вид 21х20, цветност 1+0, химизирана хартия, с тираж 30 блока; 1 вид 21х13, офсет, с тираж 115 блока; 1 вид 12х14,5, 1+1, офсет, с тираж 65 блока; 1 вид 15х14 см., 1+0, офсет с тираж 2520 блока; 1 вид 10,5х21 см., химизирана хартия с тираж 50 блока; 1 вид 42х30 см., 1+0, химизирана хартия с тираж 274 блока; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет с тираж 20 блока; 1 вид 50х35 см., 1+0, офсет с тираж 670 блока; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет - 50 броя; 1 вид 23х20 см., 1+1, картон - 390 броя; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет, с тираж 300 листа; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет, с тираж 10 блока; 1 вид 6,5х9 см., 1+1, картон, 3000 броя; 1 вид, 1+0, 21х30 см. с тираж 50 блока. 2. Позиция №2 "Книги с мека подвързия" - 2 вида 33х23 см., 1+1, офсет с общ тираж 2980 книги; 17 вида 21х30 см., 1+1, офсет, с общ тираж 7721 книги; 2 вида 21х30 см., 1+0, химизирана хартия, с общ тираж 377 книги; 1 вид 23х16 см., 1+1, офсет с тираж 14375 книги; 1 вид 17х25 см., 1+1, офсет, с тираж 1190 книги; 1 вид 12,5х17 см., 1+0, офсет, с тираж 310 книги; 1 вид 15х21 см., 1+1, офсет с тираж 42 книги; 1 вид 11,5х16 см., 1+1, офсет с тираж 100 книги; 7 вида 15х21 см. , офсет с общ тираж 210 книги. 3. Позиция №3 "Книги с твърда подвързия" - 8 вида 21х30 см., 1+1, офсет, с общ тираж 2055 книги. Формулярите и книгите с мека и твърда подвързия са описани в документацията за участие. Участниците могат да разгледат образците на формулярите и книгите с мека и твърда подвързия, обект на поръчката, до изтичане на срока за подаване на офертите, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, в стая 317.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

78000000, 78140000, 78110000

Описание:

Полиграфически услуги
Услуги по печатане на формуляри
Услуги по печатане на книги

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Отпечатване и доставка на формуляри и книги с мека и твърда подвързия по обособени позиции както следва: 1. Позиция №1 "Формуляри" - 14 вида с размери 21х30 см., цветност 1+0, хартия офсет, с общ тираж 3357 блока; 13 вида 21х30, 1+1, офсет, с общ тираж 679 блока; 2 вида с размери 21х15, цветност 1+0, химизирана хартия, с общ тираж 5140 блока; 9 вида, 21х15 см., 1+0, офсет с общ тираж 3655 блока; 1 вид 21х20, цветност 1+0, химизирана хартия, с тираж 30 блока; 1 вид 21х13, офсет, с тираж 115 блока; 1 вид 12х14,5, 1+1, офсет, с тираж 65 блока; 1 вид 15х14 см., 1+0, офсет с тираж 2520 блока; 1 вид 10,5х21 см., химизирана хартия с тираж 50 блока; 1 вид 42х30 см., 1+0, химизирана хартия с тираж 274 блока; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет с тираж 20 блока; 1 вид 50х35 см., 1+0, офсет с тираж 670 блока; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет - 50 броя; 1 вид 23х20 см., 1+1, картон - 390 броя; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет, с тираж 300 листа; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет, с тираж 10 блока; 1 вид 6,5х9 см., 1+1, картон, 3000 броя; 1 вид, 1+0, 21х30 см. с тираж 50 блока. 2. Позиция №2 "Книги с мека подвързия" - 2 вида 33х23 см., 1+1, офсет с общ тираж 2980 книги; 17 вида 21х30 см., 1+1, офсет, с общ тираж 7721 книги; 2 вида 21х30 см., 1+0, химизирана хартия, с общ тираж 377 книги; 1 вид 23х16 см., 1+1, офсет с тираж 14375 книги; 1 вид 17х25 см., 1+1, офсет, с тираж 1190 книги; 1 вид 12,5х17 см., 1+0, офсет, с тираж 310 книги; 1 вид 15х21 см., 1+1, офсет с тираж 42 книги; 1 вид 11,5х16 см., 1+1, офсет с тираж 100 книги; 7 вида 15х21 см. , офсет с общ тираж 210 книги. 3. Позиция №3 "Книги с твърда подвързия" - 8 вида 21х30 см., 1+1, офсет, с общ тираж 2055 книги. Участниците могат да подават оферти както за цялата поръчка, така и за всяка от трите обособени позиции, но задължително в пълния им обем.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в зависимост от позициите, за които участват, както следва: - за позиция №1 Формуляри - 140 лева; - за позиция №2 Книги с мека подвързия - 250 лева; - за позиция №3 Книги с твърда подвързия - 40 лева, за всички позиции - 430 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон Централен. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменима банкова гаранция в оригинал със срок на валидност до датата на протокола за приемане на работата или парична сума внесена по сметката на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон Централен. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, посочена в офертата като единични цени в лева/бр. по видове, обособени позиции и обща стойност, франко склада на Възложителя, с включени разходи за предпечатна подготовка, опаковка, маркировка, транспорт и други. Заплащането ще се извършва въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, срещу представяне на фактура в оригинал, приемно-предавателен протокол, в срок до 20 работни дни след доставката в пълен обем и представяне на документите за извършване на плащане. Възложителят не допуска авансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2 и 3 водят до отстраняване на участника. Документ за регистрация на участника - документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ и/или Единен идентификационен номер; когато е физическо лице – документ за самоличност (нотариално заверени копия или копия заверени от участника). Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват икономическото и финансово състояние като представят документи съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват техническите възможности и квалификация като представят документи съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1 и т. 3 от ЗОП; - списък на основните договори за отпечатване и доставка на формуляри и книги с мека и твърда подвързия, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - описание на техническото оборудване (печатна база). Участниците, които не са производители представят сключен с производител договор за извършване на печатни услуги или договор за отпечатване по спецификация, или др. (в оригинал или нотариално заверено копие); Гаранционен срок: 12 месеца от датата на доставка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/07/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена от отдел “Процедури за възлагане на обществени поръчки” в НК “ЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 ч. до изтичането на срока за подаване на офертите, срещу сума в размер на 50 лв. без ДДС, внесена в касата на компанията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г.  Час: 16:45
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и чл.121 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Формуляри.
1) Кратко описание

Отпечатване и доставка на формуляри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

78140000

Описание:

Услуги по печатане на формуляри

3) Количество или обем

14 вида с размери 21х30 см., цветност 1+0, хартия офсет, с общ тираж 3357 блока; 13 вида 21х30, 1+1, офсет, с общ тираж 679 блока; 2 вида с размери 21х15, цветност 1+0, химизирана хартия, с общ тираж 5140 блока; 9 вида, 21х15 см., 1+0, офсет с общ тираж 3655 блока; 1 вид 21х20, цветност 1+0, химизирана хартия, с тираж 30 блока; 1 вид 21х13, офсет, с тираж 115 блока; 1 вид 12х14,5, 1+1, офсет, с тираж 65 блока; 1 вид 15х14 см., 1+0, офсет с тираж 2520 блока; 1 вид 10,5х21 см., химизирана хартия с тираж 50 блока; 1 вид 42х30 см., 1+0, химизирана хартия с тираж 275 блока; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет с тираж 20 блока; 1 вид 50х35 см., 1+0, офсет с тираж 670 блока; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет - 50 броя; 1 вид 23х20 см., 1+1, картон - 390 броя; 1 вид 42х30 см., 1+1, офсет, с тираж 300 броя; 1 вид 21х30 см., 1+1, офсет, с тираж 10 блока; 1 вид 6,5х9 см., 1+1, картон, 3000 броя; 1 вид, 1+0, 21х30 см. с тираж 50 блока.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Книги с мека подвързия.
1) Кратко описание

Отпечатване и доставка на книги с мека подвързия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

78110000

Описание:

Услуги по печатане на книги

3) Количество или обем

33х23 см., 1+1, офсет- 2900 книги; 33х23 см., 1+1, офсет- 80 книги;21х30 см., 1+1, офсет-3300 книги; 23х16, 1+1, офсет-14375 книги;23х16, 1+1, офсет-1190 книги;30х21, 1+1, офсет-1330 книги; 21х30 см., 1+0, химизирана хартия-307 книги; 30х21, 1+1, офсет-540 книги; 30х21, 1+1, офсет-675 книги;30х21, 1+1, офсет-590 книги; 30х21, 1+1, офсет-350 книги; 30х21, 1+1, офсет-200 книги; 30х21, 1+1, офсет-180 книги; 30х21, 1+1, офсет-50 книги; 30х21, 1+1, офсет-110 книги; 21х30 см., 1+0, химизирана хартия-70 книги; 21х30, 1+1, офсет-160 книги; 21х30, 1+1, офсет-80 книги; 21х30, 1+1, офсет-42 книги; 21х30, 1+1, офсет-70 книги; 12,5х17 см., 1+0, офсет, с тираж 310 книги; 15х21 см., 1+1, офсет с тираж 42 книги; 11,5х16 см., 1+1, офсет с тираж 100 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-7 книги; 21х30, 1+1, офсет-7 книги; 21х30, 1+1, офсет - тираж 30 книги; 7 вида 15х21 см., офсет - по 30 книги от всеки вид.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Книги с твърда подвързия.
1) Кратко описание

Отпечатване и доставка на книги с твърда подвързия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

78110000

Описание:

Услуги по печатане на книги

3) Количество или обем

30х21 см., 1+1, офсет-30 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-30 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-30 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-510 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-305 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-325 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-435 книги; 21х30 см., 1+1, офсет-390 книги.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение