Версия за печат

00195-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Айтос: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул. "Цар Освободител" 3, За: Иван Биделев, Република България 8500, Айтос, Тел.: 0558 23444, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.aitos.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Айтос, ул."Цар Освободител" №3, За: Иванка Дражева, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 27745

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Айтос, ул."Цар Освободител" №3, За: Лиляна Колева, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 27745

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Благоустрояване на централна градска част, гр. Айтос

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Айтос, обл. Бургас
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Благоустройствени дейности на централен площад гр.Айтос, съгласно количествената сметка от Документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360

Описание:

Градско благоустройство

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Финансовият ресурс за поръчката е 173 594 лв. с ДДС

ІІ.2.2) Опции

Остатъчният финансов ресурс след избора на изпълнител може да бъде възложен на същия за извършване на допълнителни видове строителни работи при спазване на изискванията на чл. 2 НВМОП

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер 1000 лв. в една от следните форми -парична сума или банкова гаранция, с валидност 45 дни от крайния срок за подаване на офертите; Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми -парична сума или банкова гаранция, с валидност 6 месеца след приемането на обекта; Условията за освобождаване и задържане на гаранциите са посочени в документацията за конкурса

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финасиране - след осигуряване на средства от държавния бюджет и общината. Условия за плащане - аванс 20 % при подписване на договора и последващи плащания след извършване на определен обем СМР, установен с подписан Акт. Авансът се приспада пропорционално от всяко периодично плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - с документ за регистрация съобразно националното му законодателство; Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Документи за данъчна регистрация, регистрация по БУЛСТАТ и по ДДС; Застраховки за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ; Други документи, съгл. документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от Баланс и Отчета за приходите и разходите за 2006 година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП - описание на дейността на фирмата; списък на договорите за строителство през последните 5 години; списък на ръководния и технически персонал на участника, декларация за техническото оборудване
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП-07-8

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/07/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Място на получаване - деловодството на община Айтос. Посочената цена е без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.07.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

45

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/07/2007 00:00 Час: 09:00
Място

Община Айтос

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Най-малко 40 % от ангажираната работна сила на обекта трябва да бъдат регистрирани безработни, наети с трудов договор от местното бюро по труда.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ