РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Транспортна услуга - превоз на ученици за учебните 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 години по утвърдени маршрутни разписания.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
2
Основно място на изпълнение:
ОУ "Христо Ботев" с.Зелена морава
Код NUTS:
BG134
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Транспортна услуга - превоз на ученици за учебните 2007/2010 години по утвърдени маршрутни разписания.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
60116100
Описание:
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Три големи (42 местни) и 1 малък (20 местен) автобуси.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 110000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 165000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 600 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на поръчката, внесима при подписване на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път по сметка, посочена от участника.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от май 2007 г., съдебна регистрация, данъчна регистрация, Булстат.
2. Документ за закупена документация.
3. Документ за внесена гаранция за участие.
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не е представил някои от необходимите документи по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет за 2006 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: По чл.51, ал.1, т.1, т.4, т.7, т.9 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/08/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден от 8.00 - 12.00 ч. в касата на ОУ "Христо Ботев" с.Зелена морава.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/08/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място
в сградата на ОУ "Христо Ботев" с.Зелена морава, ул."Камчия" № 10.
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ